ladder Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noen som vet av noe program som egner seg til å bygge høytalerkasser med? Skal Skaffe meg en JBL POWER P1220E og har plan om å bygge kasse til den selv. Bassrefleks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Eg brukte BassBox Pro v6.0.18. Programmet hadde ikkje elementet mitt, men eg brukte det for å få regna ut i forhold til antall liter osv. Får også skreve ut nøyaktig størrelse på platene du trenger. Oversikteleg å fint... Veit ikkje om det ligger ute på internett, trur det koster $$$... PM for meir info.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladder Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 fant en snedig link http://thepiratebay.org/details.php?id=3229123 slipper å betale $__$ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 probox 2000 .fra www.backesljudbyggeri.se Dette er enklest og best å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hmm... BassBox Pro ser ut til å være et ålreit verktøy. Takk for tips, kommer til å få god bruk for det i neste prosjekt! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg