Gå til innhold

Luftinntak på taket?

Ranger emnet

CoilOver

Anbefalte innlegg

pluss for kjølingens del..er jo rimelig varmt i kupèen når der det er 40grader i skyggen og du skal kjøre hele dagen i solsteiken!

om det ikke var snakk om 60grader petter hadde i sin et rally i fjor? var jo helt sinnsykt! og når du i tillegg har p ådeg kjøreklær og hjelm! å stresser som satan for å kjøre fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått med meg at en av grunnene er varmen. Når du kjører loco gjennom skogen i el coco speed, ratter som gal,. og det er 40 varmegrader ute, da BLIR det hot INNE i bilen lissom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv aircondition i min bil, og det er omfattende utstyr! Egen drivreim som går til den. Og masse rør og dyser og styr. Veier sikkert sine kg! Og hvis du først bruker det, ja da stjeler jo det hk. Så de kan umulig ha slikt i rallybiler.

Btw i gode hastigheter så kan det være bedre å bruke AC istedet for å ha vinduet oppe, siden det bremser relativt mye det oxo.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv aircondition i min bil, og det er omfattende utstyr! Egen drivreim som går til den. Og masse rør og dyser og styr. Veier sikkert sine kg! Og hvis du først bruker det, ja da stjeler jo det hk. Så de kan umulig ha slikt i rallybiler.

Btw i gode hastigheter så kan det være bedre å bruke AC istedet for å ha vinduet oppe, siden det bremser relativt mye det oxo.

Er vel fordi det stjeler hk ja, hvis ikke hadde de vel hatt det! Man presterer dårligere i 60graderC....

McHansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC er borte grunnet vekt og at det stjeler HK.

Luftinntake er for å kjøle folkene inni biln, ellers er jo vinduene igjen og dermed ikke for å holde støv ute.. Bilen er jo trossalt tett:p

Husker det var en omtale om dette på rallytv i fjor mener jeg..

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider