Otto von Bismarck Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Gjett hvor dette bildet er tatt hen i landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Kan det være i slottsparken? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Jeg vil bare ha tak i den kule Pokemon bamsen på taket jeg :) Den heter noe sånt som "Scvurdel" heheh, jepp her er jenta som ser Pokemon gitt hehehe Slummen-Strømmen, høres likt ut? hehe Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Drammen såklart!? Jøss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 åh.. jeg trodde det var heggedal jeg:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Den bilen der er vel ikke tilfeldigvis en Mazda? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Det stemmer. Mazda 323 for å være nøyaktig. Gjettet du, eller har du sett bilen før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Nox åh.. jeg trodde det var heggedal jeg:D Slummen er stort sett den samme. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 (Jeg tør ikke vise meg i Drammen eller Heggedal mer etter dette. Risikerer vel å få ei knust flaske tredd opp i tryne nå.) knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg leide en låve på Klokkarstua, der jeg hadde en '61 folkevogn stående. Den Mazdaen der sto parkert i samme låve. Er det mulig å få leid låven igjen? :) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Bamsen på taket heter vel Bulbasaur? Var ihuga pokemonfan en gang i tida :D Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Men hva med låven? Jeg og en kompis trenger mekke-låve. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ikke faen om du får leie den igjen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg