Gå til innhold

Status på Gulingen pr idag!

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Badlook`n kjøpte han av meg... Jeg kjøpte den i tyskland (ingo noak).. Passformen er ikke så veldig bra så det kreves en god sveiser.......

Thomas : Det ble veldig bra :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Har ikke sveisa selv. Det har en med MANGE års erfaring gjort. Har fått laget den lengre ned enn hva den skal(ikke buet fra blinklyset) for at den ikke skulle være like alle andre,for så å mont øyelokk på blinklysa. Ble bra på den ene sida,men ikke fornøyd på den andre pga ble ikke helt symetrisk. Men det er for seint å angre nå...

Den gamle Mattigen tok jeg shitforsiktig av med en bred skrutrekker og den er solgt for en liten sum til en gul Open Air i Sarpsborg...

Men jeg må si at badlooken og gitteret som som nå er likt oppe og nede gjør bilen enda mer "sinna"...Er veldig fornøyd med gitteret. Betalte 150kr for å få det pulverlakkert...

Idag bestillte jeg ny antenne pisk på Opel....:oohh

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Litt av en tid på døgnet du posta da....

Er ikke så mye å gjøre i vakta på militæret. Skal ikke se bort i fra at det komme et innlegg på samme tid i natt. Du får ta en tur innom mitt bilde galleri. :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider