PoloDude Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Fått sveisa badlook,satt i pulverlakkert Kamei gitter i luftinntak,bytta en spreder,lakkert leppa igjen,lakkert dørhåndtak og speilplater+++ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 satans bra badlook sveis asså! MYE bedre enn badlook listen til mattig eller hva d nå var du hadde! hvor dan fikk du av sika'en fra den da? hvor mye betalte du for den? sveiset sjøl eller? utrolig bra :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Badlook`n kjøpte han av meg... Jeg kjøpte den i tyskland (ingo noak).. Passformen er ikke så veldig bra så det kreves en god sveiser....... Thomas : Det ble veldig bra :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Takker! Har ikke sveisa selv. Det har en med MANGE års erfaring gjort. Har fått laget den lengre ned enn hva den skal(ikke buet fra blinklyset) for at den ikke skulle være like alle andre,for så å mont øyelokk på blinklysa. Ble bra på den ene sida,men ikke fornøyd på den andre pga ble ikke helt symetrisk. Men det er for seint å angre nå... Den gamle Mattigen tok jeg shitforsiktig av med en bred skrutrekker og den er solgt for en liten sum til en gul Open Air i Sarpsborg... Men jeg må si at badlooken og gitteret som som nå er likt oppe og nede gjør bilen enda mer "sinna"...Er veldig fornøyd med gitteret. Betalte 150kr for å få det pulverlakkert... Idag bestillte jeg ny antenne pisk på Opel....:oohh Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 gjennomført polo. Stå på videre. Liker fargen. :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Takker for det! Litt av en tid på døgnet du posta da.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Takker for det! Litt av en tid på døgnet du posta da.... Er ikke så mye å gjøre i vakta på militæret. Skal ikke se bort i fra at det komme et innlegg på samme tid i natt. Du får ta en tur innom mitt bilde galleri. :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg