Gå til innhold

GATEBIL 8-10 juli

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Skal du inn fredag må du handle helgebillet :)

Det var kødd håper jeg??

Ser det er et par fra Halden her, hvilken vei anbefaler dere fra Halden til Rudskogen?

Du kan enten kjøre veien om degernes eller, gammle E6 og over borgenhaugen eller hva det heter der, jeg fant ut at jeg brukte ca like lang tid på begge veiene, men jeg pleier som regel og Kjøre over rokkesletta og sånn også føger jeg bare den veien, til jeg kommer ut oppe ved krysset oppe ved borgenhaugen der. Men tror som sagt ikke det er noe store forskjeller på de veiene.

Hvilket hotel skal du sove på??

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ryktene går om tragisk organisering av campen. flere jeg kjenner ble nektet å campe med vogn og telt, dette var forhandlere og utstillere...

De fikk beskjed om å telte i party campen... - så de dro. hehe.. :pray

Synes prisene i år er helt sinnsvake å jeg da men... sikkert flere som synes det..

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje v.s får litt grep også.

hehe ja hadde vært festlig det, men da trur jeg han bør kjøre med drag dekka hannes. men de er vel ikke fullt så bra til og kjøre på bane med??

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene går om tragisk organisering av campen. flere jeg kjenner ble nektet å campe med vogn og telt, dette var forhandlere og utstillere...

De fikk beskjed om å telte i party campen... - så de dro. hehe.. :pray

Synes prisene i år er helt sinnsvake å jeg da men... sikkert flere som synes det..

Hei.

Synes det er blitt altfor kommerst, dyrt og dårlig.

Kommer ikke til å reise.

Men til dere som drar; Håper dere ser forbi fulle fjortisser, milelange køer og tusenlappene som flaggrer ut av lommeboka, og har en topp tur.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Synes det er blitt altfor kommerst, dyrt og dårlig.

Kommer ikke til å reise.

Men til dere som drar; Håper dere ser forbi fulle fjortisser, milelange køer og tusenlappene som flaggrer ut av lommeboka, og har en topp tur.

mvh

Som jeg skulle sagt det selv....

De burde egentlig byttet navn til Fyllebil 2005...

Da kjøper jeg meg heller nye sideskjørt til Mx3:an... med inngang, mat etc. så er det faktisk rimeligere for det :P

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til gatebilbladet? Han Glenn-Rodney fyren har lagd en sånn "ma ha med på gatebil treff" liste.. Der stod fakstisk øl kassa, "kan også brukes som krakk når du har tømt den", "flaskene kan også brukes til å få unna innpåslitne folk".. Er dette liksom seriøse folk som skal fronte bilmiljøet i norge? Skjønner godt de som ikke kommer på gatebil lenger.. :mad:

Men uansett.. Er sikkert mye morro også.. Men man skulle kanskje ha kalt det noe annet en bare gatebil.. Gatebil høres så universalt ut, folk kunne jo tro at alle som driver med gatebiler i norge liker å drekke seg fulle og feste hele natta for så å kjøre fort på bane dagen etter.. :)

Just my 2cents

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten. Får man kjøpt en dags billett på fredag?

ble så forvirra av det som sto på gatebil siden: "Helgebillett (på fredag selges kun helgebilett) kr. 400,-"

Betyr det at om jeg skal inn på fredagen MÅ jeg kjøpe helgebilett, eller får man kjøpt helgebilett kun på fredag????

Er det noen som vet dette som kan gi meg ett sikkert svar? er viktig, må vite det før jeg drar innover i morra.

Og gatebil svarer jo heller ikke på mail tydeligvis.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til og være mye UP ute i gatebil helga.. både uniformert og sivilt..

vær forsiktig fra Oslo til Rudskogen.. dette har eg fra en veldig sikker kilde.. eg fikk nemlig 500kr i bot av den dritten... :aug:

*Løfte

*Svimle

*Grave

*Valse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet dette som kan gi meg ett sikkert svar? er viktig, må vite det før jeg drar innover i morra.

Og gatebil svarer jo heller ikke på mail tydeligvis.

Hvis du hadde gått inn på http://www.gatebil.no, trykka deg inn på juli treffet å bladd litt ned så hadde du funnet det ut selv.

Kanskje ikke så rart dem ikke får svart på mail dagen før det største gatebiltreffet :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår