Gå til innhold

GATEBIL 8-10 juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syntes det var litt kult når breisladden skulle begyne jeg.. folka klarte faen ikke og fløtte seg innfor sperrelinjene og glenn rodney(staves+) skreik og kalte dem div artige ting. hadde kongeplass selv da jeg hadde sitti der siden 9 på morgenen. noen som vet hvorfor krb ikke kjørte på slutten? fy faen og den sølv s2`n til rød racing går :partyon hafsengen bomma jo totalt på breisladden første runden.. fronte på asfalten og rævva langt uti grusen.. kenneth moen sladda jo som en gal.. som vanlig.. en kamerat av meg kjørte der i helga med gamlebilen hans.. første gangen han er på skogen med bilen og lå breit som bare det etter første dagen. skjedde jo så mye der borte så er umulig og skrive alt. han som hadde røykmaskin med rød røyk i breisladden fargela lufte over hele da :rolleyes:

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta var en sjuk helg!! :)

Drit morro!

 

Litt i varmeste laget etter min mening, men kan nesten ikke klage heller :P

Fikk bare tatt noen lusne bilder med tlf jeg da, men er vel mange andre med bra bilder her!

 

Og må nevnes at enkelte der, eier NULL respekt over andres ting..

Etter jeg og noen kamerater kom tilbake fra konserten på scenen, sånn litt utpå natta, lå telta våres i en jævla haug, og dyner og puter lå strødd utover..

Blei å sove i bilen den natta, siden ikke så mange av vårs var istand til å sette opp de telta på nytt..

 

Og årets Gatebil blei seff Notodden Supra'n :)

(Ikke pedern som noen sa her)

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det var litt kult når breisladden skulle begyne jeg.. folka klarte faen ikke og fløtte seg innfor sperrelinjene og glenn rodney(staves+) skreik og kalte dem div artige ting.

 

Skulle veldig gjerne likt å sett deg finne plass INNENFOR sperringen når det var så sinnsykt mye folk!! :wonder violin sombrero :cool: :knob: :rolleyes: :watchout :shake sick

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke tegn til og ta en sving uten og ligge breit ! :D

Kan jo ikke det med 200sx :popcorn

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da var en helt genial helg over. Håper alle hadde en bra tur, om dere var der en dag eller hele helgen. Må være det varmeste treffet hittil? Bilen min ville jo seff ikke starte etter 10 runder på banen. Etter mye strul fant jeg problemet søndag kveld, kabelen til veivakselgiveren hadde subbet så lenge på viftreima at det hadde blitt brudd:) Men, men...sett bort ifra det ble det nok en gang et treff som overgikk tidligere treff :respect

 

Sees i september, eller i kristiansand 20.august.(se gatebil.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kjøremessig har vært en helt grei dag idag, men uten de store høydepunktene dessverre. Synes hverken Dahlback Poloen, VS eller Hafsengen imponerte spesielt idag, kunne virke som hvertfall de to sistnevnte hadde litt problemer. Hvordan Dahlback Poloen "egentlig" går vet jeg ikke, men jeg ble dessverre ikke noe voldsomt imponert av det jeg så idag. Hvis den yter 600hk/700nm og veier ca 1000kg skulle man tro det ville flytte enda mer på seg. Savnet også Qvanis og andre "Gatebil-kjenninger" på banen idag. Noen vet hvordan det går med B4You Skylinen eller hva VS og Hafsengen evnt hadde problemer med bortsett fra varmen?

 

Nå blander jeg fredag og lørdag litt, når jeg tenker tilbake nå så flyter de litt sammen, men syns da å huske at Hafsengen kjørte en god del på fredag, og det gikk freskt! Også varn vel utpå en gang eller to før han tok drivakselen. VS Motor kunne ikke kjøre mer enn 1.2 bar i helga, og jeg tror ikke det er på 1.2 de har benka 1129 eller hva det er, det var på 1.5 tror jeg. Husker ikke den eksakte grunnen til det atm.

 

I gatebilbladet, i ryktebørsen, stod det jo at Ruud hadde rast motoren i toåtrædven, men jeg veit ikke om alt der er sant, sto jo f. eks. at en 190 Evo fra Flisa har benka 800 hk, men en jeg snakka med på rud sa at den motoren lå i deler så det var umulig, dessuten har eier før sagt at han har mål på 700, mens motorbyggeren har sagt 450 :s

 

Jeg ble veldig imponert av både vs og hafsengen, poloen gikk a bra den å, men den utmerka seg ikke like mye syns jeg. En fryd å se VS kjøre, delig lyd og rå akselerasjon og noen råe slædder innimellom. For ikke å snakke om Hafsengen, RÅ lyd i den i går, tror det er et nytt eksosanlegg, sto nede inn til muren i depoet da han var ute på fredag, og det er helt sykt å se den bilen nærme når han gir alt, når han girer blir faen meg hele bilen bare kasta fremover, helt ubeskrivelig sykt å se på. Den bilen har fått en del oppmerksomhet den også, men den er jeg faen ikke lei, verdens råeste escort er jeg faen meg enig i, kjørestilen hans gjør det bare enda bedre! CREDS!

 

Som andre skriver her så er jeg litt lei av supraen til Vaa selv, og syns ikke noe særlig om forskjellsbehandlingen mellom "de store gutta" og "oss andre" Det er tydelig at de har fordeler, men hvor "ille" det er kanke vi vite, ikke anklag meg for å syte å klage på forskjellsbehandlinga, for det gjør jeg ikke, jeg bare sier hva jeg mener. Syntes han har blitt mye råere på kjøringa, han kjører mye bedre og er blitt rå på slæddinga, beinet ut fra ruta i finalen var morsomt det hehe. Rått han ikke bare har bytta klistremerker men at han også har trimma litt, 800 hk har jeg hørt det er i'n, og det er tydelig at den går MYE freskere enn i fjord. Bilen ser jo bra ut, herregud, men er på tide at andre slipper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår