MaRiO- Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Syns bilen til Vaa er bra eg.. Han har jo gjort noge nytt me an til kvart år.. Har ikke sitt an i år.. Uden om på bilder.. Men ska være litt nytt i år og.. som felger, dekor, større turbo, lambo dører ( det vett eg ikke om er montert ) osv... Å han tåre å visa fram bilen på banen og.. Kjører jo sinsykt rått :D:D http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggysk Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 haha finfint! var deg jeg fikk nummere av da? husker jeg skulle sende mld når dokka var p åplass igjen.. hehe han ene tok hu me inn på "showe"..han feite gatebilgrapsen(eller glenn rodny som han også kalles) hadde vist ropt etter han og sagt han fåtte få ut det derre!:D men gleder meg til du legger det ut! takktakk!:D Du fikk nr. mitt ja! :p Veit ikkje kati oss fer lagt det ut da.. MINST 2 vike til, berre å sette seg ned å vente! :p Dokke fer beskjed! :) -> Golf II på g! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Du fikk nr. mitt ja! :p Veit ikkje kati oss fer lagt det ut da.. MINST 2 vike til, berre å sette seg ned å vente! :p Dokke fer beskjed! :) hehe okei..47011310 senn mld når den er klar;) hvorfor så lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 han som skal redigere filmen er i frankrike (om eg ikkje tar heilt feil) -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggysk Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 han som skal redigere filmen er i frankrike (om eg ikkje tar heilt feil) Stemme d Kaksa.. Lure på om han Murtz kanskje skal finne mej ett prog. så ej kan sjå ka ej fer til sjøl.. Men, fer sjå d ann! :p -> Golf II på g! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Syns bilen til Vaa er bra eg.. Han har jo gjort noge nytt me an til kvart år.. Har ikke sitt an i år.. Uden om på bilder.. Men ska være litt nytt i år og.. som felger, dekor, større turbo, lambo dører ( det vett eg ikke om er montert ) osv... Å han tåre å visa fram bilen på banen og.. Kjører jo sinsykt rått :D:D Må si jeg likte Nissan 200 sx`en bedre. den som var lilla med blå perlemor og sølvfarget "fartsstriper" på siden. Første gang den er på et treff.. har iallefall aldri sett den på treffene tidligere. Den fikk en tredje plass, men fortjente første eller andre.. :pray det er iallefall min mening :popcorn Må si at bilen til vaa er litt oppbrukt. han vinner jo hver gang.. er vel på tide og slippe noen nye inn oxo og la de få en sjangse :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Må si jeg likte Nissan 200 sx`en bedre. den som var lilla med blå perlemor og sølvfarget "fartsstriper" på siden. Første gang den er på et treff.. har iallefall aldri sett den på treffene tidligere. Den fikk en tredje plass, men fortjente første eller andre.. :pray det er iallefall min mening :popcornMå si at bilen til vaa er litt oppbrukt. han vinner jo hver gang.. er vel på tide og slippe noen nye inn oxo og la de få en sjangse :boxing Synes bilen til Vaa er pen jeg. Verdig vinner etter min mening. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 blir det noe film eller..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Gatebil i juli er over, filmer osv tar vi i mediaforumet :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg