Gå til innhold

GATEBIL 8-10 juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

æ kommer for å se. hvet ikke ennå om æ ska kjøre celicaen min, eller sitte på med en kammerat, men æ kommer vertfall det e sikkert :bump

- 1985 Toyota Land Cruiser

- 1960 Opel Olympia P1

- 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta)

- 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer på fredagen.

 

Utrolig fett at det har blitt så mye kjøring på fredagene også. er jo kjøring til 21.00 :) :pray

 

Så håper det kommer MASSE grombiler på fredagen og.

Og at ikke alle venter med og kjøre til lørdag og søndag for og spare dekk. Kjøp heller emd litt ekstra dekk.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på SOL da. Det har vi f*** meg fortjent. Kjipt å sitte under paraply hele tiden. jeg kommer med kamera å tape / batterier nok til en spillefilm.

 

sol :pray sol :pray sol :pray sol

 

Da forventer jeg en fet film på nett siden jeg ikke rekker å komme på treffet selv :D :D :popcorn

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forventer jeg en fet film på nett siden jeg ikke rekker å komme på treffet selv :D :D :popcorn

 

Hadde store planer om det ja, men pcn min registrerer ikke det nye videoredigeringskortet mitt, og install cdn sier jeg mangler en eller annen .dll fil.. PC = :fuckme2:

 

Men løser det seg så skal jeg prøve å få lagd noe. Selv om å prøve å lage en film med deg å Mark1 på forumet blir som å kjøre om kapp impreza wrc med solberg :pray

 

en Rx7 og en volvo til å frakte dekk i :driving

 

Hørtes ut som dere har seriøse planer om å showe! Noe bilder eller specs på Rx7n?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store planer om det ja, men pcn min registrerer ikke det nye videoredigeringskortet mitt, og install cdn sier jeg mangler en eller annen .dll fil.. PC = :fuckme2:

 

Men løser det seg så skal jeg prøve å få lagd noe. Selv om å prøve å lage en film med deg å Mark1 på forumet blir som å kjøre om kapp impreza wrc med solberg :pray

 

 

 

Hørtes ut som dere har seriøse planer om å showe! Noe bilder eller specs på Rx7n?

Dn er Rx7 er samme bil som var på tvnorge og Canal motorm og vant 2,plassen på breisladden på Veibil.link til bilde:http://bandit.as/bilder/veibil05/slides/P6241542.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår