Kråga Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 æ kommer for å se. hvet ikke ennå om æ ska kjøre celicaen min, eller sitte på med en kammerat, men æ kommer vertfall det e sikkert :bump - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Blir nok i sidevinduet ja :boxing :D det får tiden vise ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg kommer på fredagen. Utrolig fett at det har blitt så mye kjøring på fredagene også. er jo kjøring til 21.00 :) :pray Så håper det kommer MASSE grombiler på fredagen og. Og at ikke alle venter med og kjøre til lørdag og søndag for og spare dekk. Kjøp heller emd litt ekstra dekk. "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg kommer på fredag, hvis været er greit :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Håper på SOL da. Det har vi f*** meg fortjent. Kjipt å sitte under paraply hele tiden. jeg kommer med kamera å tape / batterier nok til en spillefilm. sol :pray sol :pray sol :pray sol Da forventer jeg en fet film på nett siden jeg ikke rekker å komme på treffet selv :D :D :popcorn Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ingen Pudding? neineinei :( Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg og 4 kamerater kommer i 190'n! Kjører opp på torsdags kvelden tenker jeg, med bilen stappa med party stuff! :) * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Såklart vi kommer dit..!! I år blir det godt vær også :pray .. og da tar det heeelt av!! *gleede seg* :) --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg kommer! Noen som har ei bra søster ? trenger gatebilbabe for å ligge på panseret iført bikini og såpeskum yummy Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 reiser inn en gjeng fra vennesla og øvrebø, en Rx7 og en volvo til å frakte dekk i :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Da forventer jeg en fet film på nett siden jeg ikke rekker å komme på treffet selv :D :D :popcorn Hadde store planer om det ja, men pcn min registrerer ikke det nye videoredigeringskortet mitt, og install cdn sier jeg mangler en eller annen .dll fil.. PC = :fuckme2: Men løser det seg så skal jeg prøve å få lagd noe. Selv om å prøve å lage en film med deg å Mark1 på forumet blir som å kjøre om kapp impreza wrc med solberg :pray en Rx7 og en volvo til å frakte dekk i :driving Hørtes ut som dere har seriøse planer om å showe! Noe bilder eller specs på Rx7n? - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Kommer nedover i primera og bora (tror jeg) og medfølgende 4 manns telt :) sjoho http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 kommer en gjeng fra tønsberg også. gleder meg. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jaja, ser ut som om jeg kommer lørdag eller søndag da:) gleder meg jeg, blir kanskje litt kjøring også:D BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hadde store planer om det ja, men pcn min registrerer ikke det nye videoredigeringskortet mitt, og install cdn sier jeg mangler en eller annen .dll fil.. PC = :fuckme2: Men løser det seg så skal jeg prøve å få lagd noe. Selv om å prøve å lage en film med deg å Mark1 på forumet blir som å kjøre om kapp impreza wrc med solberg :pray Hørtes ut som dere har seriøse planer om å showe! Noe bilder eller specs på Rx7n? Dn er Rx7 er samme bil som var på tvnorge og Canal motorm og vant 2,plassen på breisladden på Veibil.link til bilde:http://bandit.as/bilder/veibil05/slides/P6241542.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg