Volvo-Lars Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 det var en del endringer fra b28->b280 tror jeg..ikke bare lavfriksjon. motorene har visst ikke helt fortjent det dårlige ryktet, var visst noe med mekanikerene på den tiden var ikke vannt til modulære motorer. Denne motoren er god som gull:D Hadde gått 120"km når vi kjøpte den for ca et år siden. eneste vi bytta i motoren var topp å eksospakkningene..siden den lakk litt eksos fra blokka. Bilen har gått som direksjonsbil(henta sånne V.I.P folk å sånn) i oslo, så blei den solgt til en Volvo entusiast som skulle ha den som konebil, men kona kjørte heller en stor van til butikken så han solgt den til oss. Aldri stått ute om natta før vi fikk den. Kom litt overflaterust i vinter, men det skal taes i løpet av sommern. Uheldighvis blei bilen på kjørt for noen uker siden, liten Pug 106 som tok med seg venstre bakdør å hjulbuen. men dette er fikset nå, så nå ska den bare lakkes så er den som ny igjen:D Men back to topic!!!!!!!!!!! kan noen svare meg på det jeg spurte om i første post??? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 du må nok koble litt elektronikk. ellers, du kan jo bruke motorfester fra 740 ville jeg tro. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.