WickeD-M Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Vurderer bytte av bil, til klassen under 100K. Har tenkt endel på civic eller crx, morro og driftsikkerhet er det ikke mange fabrikanter som kan skryte av. Kun vti er av interesse. Noen som kan dele erfaringer med disse bilene? Problemer/feil osv. Evnt Civic VS Crx? Virker jo som CRXéne gir mest for penga da de fleste civic vtiér har en sinnsyk pris. Men vanskelig å oppdrive Crx vtiér i brukbar stand. Mvh Wicked :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 siden jeg har civic vil råder jeg deg til å kjøpe det også! hehe. pluss at det er mer en 2 seter i den. kan ha med deg folk som faktisk har plass til bena! men skal du ha noe mer sportslig så kliner du seff til med Crx. men mitt råd er civic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg