krt_ Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Jeg har en golf 3 med motorproblemer. Når jeg kjører kan motoren plutselig bare stoppe helt opp, dette skjer ikke hele tiden, men de gangene det har skjedd har motoren vært gjennomvarm. (En periodisk feil). Jeg merker det ved at jeg ser at det er lys i oljelampa og batterilampa i dashbordet.. Det står en 1,4 liters motor i bilen og den har ikke gått lenger enn ca 133 000 KM. Når jeg får stopp er det ikke nøkking i bilen så det tyder jo på at det må være noe med strømmen, eller? Har fått mange teorier om hva det kan være: coil, fordeleren, bensinfilteret. Jeg håper du kan fortelle meg hva som er galt. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 hall giver kanskje? vet om en som hadde problemer med det på en polo..,plutselig daua motoren,ingen feilkoder lagret.han klart å få det ut på et skop;) fikk bytta hallgiveren og den gikk som ei klokke Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by turbokano hall giver kanskje? vet om en som hadde problemer med det på en polo..,plutselig daua motoren,ingen feilkoder lagret.han klart å få det ut på et skop;) fikk bytta hallgiveren og den gikk som ei klokke Det er nok hallsenderen/giveren ja. Vanlig feil på disse Polo motorene. (ja det er egentlig en Polo motor) Når det blir varmt utvider det seg inne i giveren og det blir ikke lenger kontakt. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 hvis temaet fortsatt er aktuelt har jeg hatt akkurat samme problemer med min golf. riktignok er det en annen motor, men hos meg var det børstene i dynamoen som var slitte. fikk bytta kun børstene for en billig penge, har ikke hatt noen probleme siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg