spurv Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hoi. Skal snart trekke kabel ifra motorrommet og bak til forsterker i en Passat 1.8 99modell. Men har dere noe tips på hvor jeg kan få kabelen ifra motorrommet og inn ? Er det noen hull der?! :). husker på mazdan var det noen gummipropper etc, men har sett lite av det nedi passaten min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Skal være gummipropper der og, evt så bruker du en av de samme inngangene som alt er brukt av andre kabler. Bare titt litt mer nedi der. Bør ikke by på problemer. Passat har også noen geniale kabelkanaler langs sidene ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 det du også kan gjøre er å skru opp hjernen (sitter øverst ved vinduet på høyre side) og trekke kabelen inn der under hjernen. Da kommer den inn under rattet inne i bilen Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 fikk vite at det er en propp nede ved pedalene iallefall.. da skal det sjekkes ut. Men for pokker, jeg har jo seff bestilt 0awg strømkabel... lurer på hvor jeg skal føre den :).... Det er en skikkelig tjukk pølse. jaja, får se om jeg får den under dør lista... "litt" i tvil men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Er som regel alltid på alle biler,lagt opp hull i torpedoveggen til gjennomføring i kabler....Er bare å titte litt i motorrommet,skjære ett lite fint snitt i proppen og tvinge kabelen igjennom...Hadde jeg vært deg hadde jeg også brukt en isolasjonhylse/strømpe rund strømkabelen for å spare den for all veistøv å drit...Håper dette hjalp deg litt bedre på veg...Driver med bilstereoanlegg montering/bygging på fritida så har gjort det ett par ganger... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 ah.. smart det med støystrømpeting.. det må jeg ha :).. i motorrommet da.. Men tror du jeg får en 0awg kabel under lista på døra ?! :).. litt i tvil der gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Vet ikke hvor mye plass du har, men på min 93 mod passat har jeg ufattelig mye plass under der. sikker på at jeg kunne lagt en 1" slange der uten problemer. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Høres bra ut.. kommer med resultatet etter verdt :). og kanskje noe bilder.. 11.juli skal jaggu kjærra inn på verksted pga en bærebru og bremseservice :). hehe.. dyrt å ha bil. Men gud så deilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Okei.. da er strømkabelen på plass i bilen. Fikk tredd den gjennom samme hull som aircondition går på pasasjersiden.. men det ble litt trangt under lista da, men men, den buler litt ut for å si det sånn :). Men nå er den på plass. Nå venter 2x RF 12" Power Stage1 woofere på kassa si (til uka?). Og Lanzar Opti 2000D forsterkern ligger under senga å venter :). auf, 1/0 avg strømkabel er noe herk :). Men men, jo større jo bedre ikke sant? :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 http://home.no.net/spurv/bilstereo.htm her er det bilder av utstyr.. og litt av kabel installasjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 du må få byttet matter spurv!!!!!!!!!!!! Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 du må få byttet matter spurv!!!!!!!!!!!! Er på lista.. litt lyst på stoff matter... Hva tror dere om det? Bilen er helt ifra "scratsj", så tar litt tid :).. Utvendig er det front og felg som frister. Men må nok vente til neste sommer :). Stoff er litt dritt med tanke på møkk etc. Men er fint da :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 for å få utbytte av kabelen og få effekt av anlegget håper jeg du skal ha et ekstra batteri,eller skifte ut det gamle originale forran(ser det er korrodert med polene) da dette ikke vil holde særlig :roll: gjort den brøleren selv. måtte svive på tomgang, og helst fra 2000 rpm og oppover for å lade nok :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Har planer om helt nytt batteri. Kanskje legge opp ny kabel til dynamo og jord. Det skal vistnok holde i lange baner. Men må sjekke ut noen batterier først. Exide Maxxima er på lista, men koster rundt 2000kr. Dette batteriet har vistnok en syk oppladings evne, samt er meget kraftfullt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg