Gå til innhold

HJELP!!!! Kjæsja bilen...

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! Traff bussen på vei til jobb i dag, og det gikk til h***

Trenger jo masse deler, men først vil eg få start på bilen..Er kjæsjet foran på v.s

Ligger det noe av motorstyring der som gjør at den ikke starter? B230F...

Og innerskermen er krøllet litt bak..Vanskeli å fikse den?????

kresjavolvo.jpg

Alle svar motas med STOR TAKK:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oisann!

Hadde det vært en civic så hadde du sittet med panna inni bussen fortsatt..

Er nok stor sjangs for at det er blitt skade på el.nettet der ja.. du har vel både batteri og tenningsbokser forran til venstre...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om det vil bli litt mekking for å få den på veien i fin stand igjen ja.. synd med de bussene. her ligger de MIDT i veien. for omtrent et år siden når jeg øvelseskjørte kom jeg inn i en slak venstre sving i et byggefelt. bussen lå midt i veien!! jeg måtte kjøre opp på fortauet fordi jeg rakk ikke å bremse ned, selv om jeg holdt 25 - 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om det vil bli litt mekking for å få den på veien i fin stand igjen ja.. synd med de bussene. her ligger de MIDT i veien. for omtrent et år siden når jeg øvelseskjørte kom jeg inn i en slak venstre sving på byggefelt. bussen lå midt i veien!! jeg måtte kjøre opp på fortauet fordi jeg rakk ikke å bremse ned, selv om jeg holdt 25 - 30.

ja, bussen er et helvette!!

:fuckme2:

jeg sykler til jobb, på min utforsykkel og bussen presser deg så jævlig!! (sykler i sykkelfelt).

jeg har begynt å sykle opp på fortauet der hvor bussen skal stoppe, ellers bare brøyter han vei, selv om han faktisk krysser sykkelfeltet og derfor har vikeplikt!! :boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, du trenger nok:

lykt

grill

frontplate (den over grill)

skjerm

panser

+++

hvor mye holdt du når du traff?

var det påkjørsel bakfra eller?

bussen så fin ut?

Lite hull frampå bussen...Eneste...Hadde ikkje so stor fart...30+ kanskje..Traff han fram på v.s han og...

Grillen er fin, men trenger lykt skjerm, kanskje hele innerskjerm(veggen) panser frontplate oppe og nede....+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. da kan du sikkert bare kappe av og skjøte på nytt..

vet ikke om du får kjøpt slikt hos http://www.veng.no ?

evnt finnes det jo en del volvoer som hugges, men volvohuggeren tar ikke inn 240 lengre, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider