ragua Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har akkurat lakka over endel lakkskader jeg hadde med sprayboks som jeg kjøpte hos en billakkerer. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan polere bilen for å få vekk enkelte skiller? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 vent en dag eller to du. så er du sikker ;) Edit: men poler Forsiktig! sprayboks lakk tåler ikke all verdens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 vent en dag eller to du. så er du sikker ;) Edit: men poler Forsiktig! sprayboks lakk tåler ikke all verdens. Dag eller 2? Hørt at en skal vente noen uker jeg... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 sprayboks? er jo bare driten uansett så er bare å prøve :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg