Sandvik bros. Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har handlet inn en strømkabel til stereoanlegget mitt. På den står det: 0 GA HIGH QUALITY POWER CABLE SILVERLINE BY Ultimate HOOK UP 0= null:) Noen som har vært borti denne? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 o GA angir tykkelsen på kabelen, hvor 0 er tykkest.. (over 40 kvadratmillimeter) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 o GA angir tykkelsen på kabelen, hvor 0 er tykkest.. (over 40 kvadratmillimeter) 0 er ikke tykkest. Og kabelen er helt sikkert grei. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hva med denne signalkabelen da? MONSTER CABLE . interlink 401XLN 2C. Two Channel Competition Xtra Low Noice. Interconnect with Bandwidth Balanced Time Correct Windings and DoubleHelix Construction. 1ft. Er bare nyskjerrig på om noen har testet de før. Kostet meg 3000kr pr. signalkabel Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hva er tykkere enn 0 da? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hva er tykkere enn 0 da? 00 000 0000 eller 2/0 3/0 4/0 Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hva med denne signalkabelen da? MONSTER CABLE . interlink 401XLN 2C. Two Channel Competition Xtra Low Noice. Interconnect with Bandwidth Balanced Time Correct Windings and DoubleHelix Construction. 1ft. Er bare nyskjerrig på om noen har testet de før. Kostet meg 3000kr pr. signalkabel Jeg har den jeg også, men ikke prøvd den ennå. Jeg ga bare 800 for den. :) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Alt som komer fra Moster Cable er vel "good shit?" :pray Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Monster Cabel skal være noe av de beste kablene på markedet... Gauge er en unøyaktig måling. En kabel som er 0 gauge varierer alt fra 50 til 54 mm2 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 funker det ikke godt nokk med en tykk og myk sveisekabel på over 70mm2 da? koster vel ikke kvartparten av en bilstereokabel Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 funker det ikke godt nokk med en tykk og myk sveisekabel på over 70mm2 da? koster vel ikke kvartparten av en bilstereokabel Jeg bruker 35mm2 sveisekabel, det fungerer utmerket. Den er litt stivere da, det er jo en ulempe, men det var ikke noe problem p legge den fordet. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 00000 0000 eller 2/0 3/0 4/0 nemlig :D og da snakker vi.. La nettopp en 1/0. dvs, holder fortsatt på å legge den, men vi veiver med BB også her, så vi står nesten oppåhverandre inni bilen :boxing Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 nemlig :D og da snakker vi..La nettopp en 1/0. dvs, holder fortsatt på å legge den, men vi veiver med BB også her, så vi står nesten oppåhverandre inni bilen :boxing hei hei hei.... hva med bildene av det du holder på med nå siden du har bestillt nytt anlegg å greier Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hei hei hei.... hva med bildene av det du holder på med nå siden du har bestillt nytt anlegg å greier Den bilen vi holder på med nå er en honda civic. Og da kan du klikke deg inn på prosjekttråden på forumet her, under bilstereo. Infinity KP Civic Coupe heter den tråden, se signatur. Link til bilder ligger der. Det anlegget til dB-drag bestiller jeg sannsynligvis i morra, og det er til pandaen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg