ekkoj Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Var en liten tur i oslo sentrum igår og kom bak en Grå 350Z med prøveskilter. Den hadde sony xplod reklame på seg, noen som vet noe om denne? Tenkte jeg skulle ta et bilde med mobilen, men droppa det fordi det pleier å blir så dårlig... Noen minutter senere kom jeg på at digitalkameraet lå i setet ved siden av meg... :doh Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 feet bil det ja. er innom strømmen ganske ofte. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Står en hvit 350Z med no rød skrift på inne på det autobud stedet jeg ikke kommer på i farten hva heter fornoe. Utstillingsbil som de skifter med tiden. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Var en liten tur i oslo sentrum igår og kom bak en Grå 350Z med prøveskilter. Den hadde sony xplod reklame på seg, noen som vet noe om denne? Tenkte jeg skulle ta et bilde med mobilen, men droppa det fordi det pleier å blir så dårlig... Noen minutter senere kom jeg på at digitalkameraet lå i setet ved siden av meg... :doh Var jeg å en kompis som var å kruste en liten tur med den.. Er http://www.serviceavdelingen.no/ sin demobil som er under oppbyging. Den blir å komme ned på gatebil.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Var jeg å en kompis som var å kruste en liten tur med den.. Den blir å komme ned på gatebil.. You lucky Bastard :D Er den bare momset inn siden dere tusler rundt på prøveskilter eller? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 You lucky Bastard :D Er den bare momset inn siden dere tusler rundt på prøveskilter eller? Ja er nok bare momset inn, skal jo være en demobil så det er jo ingen vits med skilter.. kommer mere om det på http://www.xplod.no/ Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg