Gå til innhold

240 turbo, leve eller dø?

Ranger emnet

Eiriken

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg tørr og sette inn her, ialefall ikke at noe selges!!!

Har en svart 244 81 mod med en b230e motor(tror jeg)som det er satt på turbo og forgasser på, den blir muligens hugd opp i løpet av uken, eller noen som vil bytte mot noe? Åpen for alle forslag.

turboen er ok

gammel saab intercooler

gasser med trykkboks

sprøytet sort med lakksprøyte, men mye støv.

Årsavgift betalt¨

eu i augBilde010.jpg[/img]

Bilde008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen , har en ganske pen VOLVO 760 GLE som har stått b230ET i , denne står for tida uten motor!

ganske pen bil , svart , hvite blink rundt hele , røde baklys, refleksplate , addon vinge bak , grøftelys , el-vindu , el-speil , sentrallås osv!

ganske rå bil!

eneste den mangler er en rå turbomotor!

intr å bytte kanskje i bilen din?

Honda Rebel Power!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen , har en ganske pen VOLVO 760 GLE som har stått b230ET i , denne står for tida uten motor!

ganske pen bil , svart , hvite blink rundt hele , røde baklys, refleksplate , addon vinge bak , grøftelys , el-vindu , el-speil , sentrallås osv!

ganske rå bil!

eneste den mangler er en rå turbomotor!

intr å bytte kanskje i bilen din?

litt offtopic, men ken du spørr:P?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte han som ville ha bort svartevolvoen ja, men andre som er intr da ?

Ja, jeg er interessert :D Men det blir litt langt unna, også trur jeg at jeg kanskje skal få ferdig et par andre prosjekter først... Leier hovedetasjen i et hus, og nå har jeg bare 5 biler stående i hagen... :rolleyes: (242'n som er rullende prosjekt, 245'n som akkurat er ferdig fiksa til å bli bruksbil igjen, 245 delebil, mb 280se som er under oppussing(skal selges når den er ferdig) og en annen mb 280se som skal gåes over og selges. Hjelp.)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider