Gå til innhold

usCarvor?

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

her har du en subjektiv vurdering og sammenlikning:P :

 

Prøvde en sub av type "Seas by Lotus" med min forsterker, UScarvor, og en venn av meg sin, av type JL Audio som kostet et par lapper mer. Lyden ble minst like bra med min UScarvor som med JL Audio. God bass og ren lyd. Håper dette hjalp litt!

 

Joda, subjektive meninger om at noe rister er jo relevant well

Savner sammenligningsgrunnlag her.

Personlig foretrekker jeg å høre på musikk, ikke risting....

-1989 Opel Kadett 1.6i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reparerte en usCarvor forsterker for en kompis for et par uker siden. Han fikk den gratis siden den var ødelagt, så til å være gratis (25kr for en ødelagt transistor) var det en grei forsterker.

 

Hadde aldri betalt mer enn 3-400 for en usCARVOR. Forsterkeren virket simpel og liten strømforsyning tyder på skrytewatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke mye positivt å høre her ass:P jeg er i alle fall fornøyd med den. Bruker earthquake strømkabel og høytalerkabler...

 

Reparerte en usCarvor forsterker for en kompis for et par uker siden. Han fikk den gratis siden den var ødelagt, så til å være gratis (25kr for en ødelagt transistor) var det en grei forsterker.

 

Hadde aldri betalt mer enn 3-400 for en usCARVOR. Forsterkeren virket simpel og liten strømforsyning tyder på skrytewatt.

-1989 Opel Kadett 1.6i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med alt annet blir man nødt til å se på hvor mye man får igjen pr. krone. Det sier seg selv at man ikke får noen av verdens beste forsterkere, og at enkelte av påstandene om disse forsterkerne på Netthandelen er å karakterisere som tøys og fanteri. Uansett skal man ikke snakke stygt om ting som er billige, kun fordi de er billige. Spesielt dersom man ikke har noen som helst erfaring med produktet det gjelder.

 

Dersom du ikke tror du skal få 10.000-kroners lyd av en 1000-kroners forsterker, og har litt realistiske forventninger om hva du får igjen tror jeg dette er et like godt kjøp som noe annet

 

hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us Carvor ER crap. Jeg kjenner en del som har med netthandelen og gjøre, og de gir pinadø ikke mye for det tullet. Jeg har en av de "røde" forsterkerene, den med to vifte, lånte den av en kamerat. Den er ræva. Den klarer ikke å kontrollere en 12 audiobahn engang. det blir bare dur og fælt. Og til å være en 4 kanaler, så er det rart det ikke er høypassfilter, bare et lavpassfilter som er på, når bryteren står i off posisjon. I tillegg er den oversensitiv for støy, Turbolyd til tusen når jeg koblet den til 6x9'ene (i know, i should die, men jeg jobber med å få inn et frontsett inn foran, men som dere ser i min andre tråd, så er det litt lite å jobbe med :P men jeg prøver å finne på noe!).

 

Ellers virker kvaliteten ræva, dårlige terminaler, noen jalla skrubrytere som virker løse. Og når jeg vet sånn ca innprisen på dem der. Så vet jeg iallefall hva jeg ikke ville kjøpt. Gir heller det 20dobbelte for en annen forsterker enn hva jeg ga for min.

 

Oppsummert. C R A P.

 

Om noen vil kjøpe den, si ifra, men jeg tror den blir bokstøtte, tror ikke jeg har samvittighet til å selge den til noen. Selv ikke min værste fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us Carvor ER crap. Jeg kjenner en del som har med netthandelen og gjøre, og de gir pinadø ikke mye for det tullet. Jeg har en av de "røde" forsterkerene, den med to vifte, lånte den av en kamerat. Den er ræva. Den klarer ikke å kontrollere en 12 audiobahn engang. det blir bare dur og fælt. Og til å være en 4 kanaler, så er det rart det ikke er høypassfilter, bare et lavpassfilter som er på, når bryteren står i off posisjon. I tillegg er den oversensitiv for støy, Turbolyd til tusen når jeg koblet den til 6x9'ene (i know, i should die, men jeg jobber med å få inn et frontsett inn foran, men som dere ser i min andre tråd, så er det litt lite å jobbe med :P men jeg prøver å finne på noe!).

 

Ellers virker kvaliteten ræva, dårlige terminaler, noen jalla skrubrytere som virker løse. Og når jeg vet sånn ca innprisen på dem der. Så vet jeg iallefall hva jeg ikke ville kjøpt. Gir heller det 20dobbelte for en annen forsterker enn hva jeg ga for min.

 

Oppsummert. C R A P.

 

Om noen vil kjøpe den, si ifra, men jeg tror den blir bokstøtte, tror ikke jeg har samvittighet til å selge den til noen. Selv ikke min værste fiende.

 

Jeg kjøpern :driving

TRU Technology SH1

Zapco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us Carvor ER crap. Jeg kjenner en del som har med netthandelen og gjøre, og de gir pinadø ikke mye for det tullet. Jeg har en av de "røde" forsterkerene, den med to vifte, lånte den av en kamerat. Den er ræva. Den klarer ikke å kontrollere en 12 audiobahn engang. det blir bare dur og fælt. Og til å være en 4 kanaler, så er det rart det ikke er høypassfilter, bare et lavpassfilter som er på, når bryteren står i off posisjon. I tillegg er den oversensitiv for støy, Turbolyd til tusen når jeg koblet den til 6x9'ene (i know, i should die, men jeg jobber med å få inn et frontsett inn foran, men som dere ser i min andre tråd, så er det litt lite å jobbe med :P men jeg prøver å finne på noe!).

 

Ellers virker kvaliteten ræva, dårlige terminaler, noen jalla skrubrytere som virker løse. Og når jeg vet sånn ca innprisen på dem der. Så vet jeg iallefall hva jeg ikke ville kjøpt. Gir heller det 20dobbelte for en annen forsterker enn hva jeg ga for min.

 

Oppsummert. C R A P.

 

Om noen vil kjøpe den, si ifra, men jeg tror den blir bokstøtte, tror ikke jeg har samvittighet til å selge den til noen. Selv ikke min værste fiende.

 

 

Hmm... gir deg 200 ;)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår