spnDude Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 To kompisser av meg har kjøpt en del av disse elementene, og forsterkerne. Etter min mening så hadde jeg aldri i livet kjøp de.. Når man skrur opp så "skrurrer" det no inni helvete, og det kommer en irriterenes lyd av de 3-veis elemtene. (Det har ikke noe med jordningen og dynamoen å gjøre... tror jeg =P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hmm... gir deg 200 ;) jeg leverte den tilbake, makan til crap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 SÅ det gikk to sånne 1000 watt forsterkere for 550,- på netthandelen tidligere i kveld. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 En kammerat kjøpte seg den orange uscarvor forsterkeren... Han kjøpte den for et par måneder siden, og den har tatt kvelden allerede. han har ikke engang fått lappen, så den har ikke blitt brukt særlig mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hvis noen savner tester etc. av usCarvor, så er det jo ikke så rart det ikke finnes, dette er et norsk merke som hr. Tryland hos Xelent nede i sør nok er noget involvert i. Han drifter ihvertfall http://www.uscarvor.no, så man kan jo spørre han om hva dette er for noe. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg