HiiP Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Er det noen som kan hjelpe meg med enInstruksjons bok til en BMW 520i - 98mod. Finnes de online? -HiiP- Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 De finnes ikke online men jeg vet at flere har kjøpt hos svenske BMW forhandlere/verksteder for ca 200 kr. Er det en bruktimportert bil du har?. Jeg har norsk bok for 99/2000 modellen dersom det er et enkelt opplsag du trenger. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Trenger bare noen sider kopiert... Er til en kamerat av meg som har kjøpte en burkt fra tyskland. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Gi meg sidenummeret så kan jeg kopiere og sende pr snail mail. Du kan sende navn og adresse til terjekp@bluezone.no Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Skal fikse dette på mandag når man er tilbake på jobb... :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg