Gå til innhold

styling til 95 a4

Ranger emnet

mmh

Anbefalte innlegg

da fikk du jo reddet noe. hvor lang tid har du brukt på bilen hitils,fra du fant det du ville ha til den var ferdig??? har du funnet et sted hvor du får kjøpt sånne krom ringer rundt instrumentene??

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fikk bilen fra tyskland i Februar i år...

Og den blir vell aldri ferdig etter min mening, alltid noe som kan bli bedre...

Har ivertfall brukt over 200+ timer for øyeblikket

Har bestilt krom ringer fra: http://www.tachoringe.de

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :jackinbox

Jeg er nokk en av dem som aldri blir fornøyd!

Men, når pengene stopper opp så må man ta seg en pause å være fornøyd med det man har... :D

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg så det sto feil vei. hvorfor dro du så fort???? rakk nesten ikke å se på bilen. ja jeg blei medlem på treffet. syns det var på tide,har hatt audien et år nå :)

bryter inn jeg. Hvorfor jeg dro så fort var at jeg skulle i en bursdag som jeg hadde lovet å komme i. så dro for turens skyld og for å kikke litt på bilene ;)

Åssen gårre me din nå da? Fått stylinga eller?

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da så. sån er det noen ganger. er du fra østfold eller??? nei har ikke fått noe enda. venter spent. gjoet noe mer med bilen du a??

holder på med den nuh! Kobler nye facelift baklykter på bilen min, Skal hente bakrutesenker senere i dag, den er vist ferdig lakkert, så blir å montere den etterhvert da.

Er fra Telemark jeg!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telemark ja. er jo ikke så langt da. blir det face lift foran å eller??? hadde vært morro å sett bilen din nå da. duskal ikke stille den ut på gatebil eller??? kjørte forbi rudskogen i stad,det har begynt å skje en del der alt.

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telemark ja. er jo ikke så langt da. blir det face lift foran å eller??? hadde vært morro å sett bilen din nå da. duskal ikke stille den ut på gatebil eller??? kjørte forbi rudskogen i stad,det har begynt å skje en del der alt.

Blir kanskje facelift forann, men ikke i 1. omgang..

Jeg skal ikke på gatebil, men skal på VACN sitt treff på Rudskogen 30-31 juli.

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i telemark er du i fra a??? hadde temkt meg ditt jeg å, men veit ikke om bilen er klar enda da.

Det står jo Solkysten, da er det jo Langesund, er en liten by helt nederst ved vannet i telemark!

Er bare å kjøre på me stylinga det, så ordner det seg!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sånn halveis off topic det her men:

XX-line stylinga til A4'n blir produsert i Tyskland. Der skal dem ha rundt 5-6000NOK, mens hos importøren i Norge koster kittet over 13 000kr. Så jeg tenkte jeg kunne bestille alt dette til en adresse i Sverige, men er det noen som vet om svenskene skal ha toll/moms (eller begge deler) for noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sånn halveis off topic det her men:

XX-line stylinga til A4'n blir produsert i Tyskland. Der skal dem ha rundt 5-6000NOK, mens hos importøren i Norge koster kittet over 13 000kr. Så jeg tenkte jeg kunne bestille alt dette til en adresse i Sverige, men er det noen som vet om svenskene skal ha toll/moms (eller begge deler) for noe sånt?

vet hvertfall at jeg bestilte fra norsk importør og betalte 7k for kittet, sponsoravtale da! Men Quality Autoimport er absolut å anbefale!

Om du søker litt på forumet her, så vil du nok finne litt ang, toll og moms osv i sverige!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider