mmh Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 da fikk du jo reddet noe. hvor lang tid har du brukt på bilen hitils,fra du fant det du ville ha til den var ferdig??? har du funnet et sted hvor du får kjøpt sånne krom ringer rundt instrumentene?? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Fikk bilen fra tyskland i Februar i år... Og den blir vell aldri ferdig etter min mening, alltid noe som kan bli bedre... Har ivertfall brukt over 200+ timer for øyeblikket Har bestilt krom ringer fra: http://www.tachoringe.de Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 riktig. er enig med deg den er ganske gjenomført. men noen blir jo aldri fornøyd heller. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Takk :jackinbox Jeg er nokk en av dem som aldri blir fornøyd! Men, når pengene stopper opp så må man ta seg en pause å være fornøyd med det man har... :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 er ikke lett å bli fornøyd når man er nøye :thumb er vel morro å kunne dra på treff å vise fram bilen å??? håper jeg hadde fått ordnet bilen min til vacn treffet 30-31 juli på rudskogen. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ja jeg så det sto feil vei. hvorfor dro du så fort???? rakk nesten ikke å se på bilen. ja jeg blei medlem på treffet. syns det var på tide,har hatt audien et år nå :) bryter inn jeg. Hvorfor jeg dro så fort var at jeg skulle i en bursdag som jeg hadde lovet å komme i. så dro for turens skyld og for å kikke litt på bilene ;) Åssen gårre me din nå da? Fått stylinga eller? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da så. sån er det noen ganger. er du fra østfold eller??? nei har ikke fått noe enda. venter spent. gjoet noe mer med bilen du a?? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da så. sån er det noen ganger. er du fra østfold eller??? nei har ikke fått noe enda. venter spent. gjoet noe mer med bilen du a?? holder på med den nuh! Kobler nye facelift baklykter på bilen min, Skal hente bakrutesenker senere i dag, den er vist ferdig lakkert, så blir å montere den etterhvert da. Er fra Telemark jeg! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 telemark ja. er jo ikke så langt da. blir det face lift foran å eller??? hadde vært morro å sett bilen din nå da. duskal ikke stille den ut på gatebil eller??? kjørte forbi rudskogen i stad,det har begynt å skje en del der alt. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 telemark ja. er jo ikke så langt da. blir det face lift foran å eller??? hadde vært morro å sett bilen din nå da. duskal ikke stille den ut på gatebil eller??? kjørte forbi rudskogen i stad,det har begynt å skje en del der alt. Blir kanskje facelift forann, men ikke i 1. omgang.. Jeg skal ikke på gatebil, men skal på VACN sitt treff på Rudskogen 30-31 juli. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hvor i telemark er du i fra a??? hadde temkt meg ditt jeg å, men veit ikke om bilen er klar enda da. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 hvor i telemark er du i fra a??? hadde temkt meg ditt jeg å, men veit ikke om bilen er klar enda da. Det står jo Solkysten, da er det jo Langesund, er en liten by helt nederst ved vannet i telemark! Er bare å kjøre på me stylinga det, så ordner det seg! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 ja men det er det tar tid med powerzone gutta da anger2 Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Blir litt sånn halveis off topic det her men: XX-line stylinga til A4'n blir produsert i Tyskland. Der skal dem ha rundt 5-6000NOK, mens hos importøren i Norge koster kittet over 13 000kr. Så jeg tenkte jeg kunne bestille alt dette til en adresse i Sverige, men er det noen som vet om svenskene skal ha toll/moms (eller begge deler) for noe sånt? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Blir litt sånn halveis off topic det her men: XX-line stylinga til A4'n blir produsert i Tyskland. Der skal dem ha rundt 5-6000NOK, mens hos importøren i Norge koster kittet over 13 000kr. Så jeg tenkte jeg kunne bestille alt dette til en adresse i Sverige, men er det noen som vet om svenskene skal ha toll/moms (eller begge deler) for noe sånt? vet hvertfall at jeg bestilte fra norsk importør og betalte 7k for kittet, sponsoravtale da! Men Quality Autoimport er absolut å anbefale! Om du søker litt på forumet her, så vil du nok finne litt ang, toll og moms osv i sverige! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg