al3x Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 var det for 1,8tq da??? Den jeg fant var en 1,8T. Du kan jo alltids titte litt på mobile.de feks :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 takk det kan jeg gjøre. har du 1,8t eller??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 takk det kan jeg gjøre. har du 1,8t eller??? Neh, har bare en 1,6l. Fant ingen brukte 1,8T når jeg så etter bil i januar så da ble det en 1,6l. Slenger på litt styling og nye felger så blir alt bra :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 har du noen bilder eller???? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 har du noen bilder eller???? Av min bil eller stylinga? Foreløpig er den helt orginal på utsiden... Må vente til neste lønning før jeg bestiller stylinga, kjøper det fra Tyskland (sparer mange tusen kroner). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 ok hvordan styling blir det det på bilen din a???? sån merke?? :) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 ok hvordan styling blir det det på bilen din a???? sån merke?? :) CSR-Automotive's XX-line styling :) Link til delene Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 det blir bra det da :) artig å se at ikke alle har helt lik bil. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 CSR-Automotive's XX-line styling :)Link til delene Er samme styling som jeg har på bilen min! Er meget pen styling! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Er samme styling som jeg har på bilen min! Er meget pen styling! I know ;) Skiller seg litt ut fra RS4 stylinga de fleste kjører med :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ja det gjør det. skal ha på rs jeg. det er ganske mye å velge i å,syns det var vanskelig å velge akkuratt det jeg ville ha. :) noen som var på rudskogen i helga eller??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ja det gjør det. skal ha på rs jeg. det er ganske mye å velge i å,syns det var vanskelig å velge akkuratt det jeg ville ha. :) noen som var på rudskogen i helga eller??? Jeg var på Rudskogen i helga ja. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 blei litt skuffa at det ikke var fler der. men hadde det moro :) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 blei litt skuffa at det ikke var fler der. men hadde det moro :) Jah, været hadde vel litt skyld. Hvertfall på søndagen. Dro tidlig hjem da jeg. orket ikke være der i regnet. Var morro ja! Blir nok ditt eller Våler neste år! Får tiden vise! Er du medlem i VACN eller? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ja,det hadde nok en del å si. ja jeg er medlem se. 9134 :) gleder meg til å bli ferdig med bilen å dra på treff. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg