300ZX Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Så en sort Chevy pickup men 22 tommere i Kristiansund i dag. Dritfet bil, stod BigWheels på den, noen som har bilder eller? Ikke så mange fra Kristiansund her kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Regner med at det er firmabilen til Bigwheels du tenker på, Jens Morten å de gutta kan sine saker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Tror de har penger ja. De felga er faen ikke billige!!! Virker som de har peiling på hva de driver med ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja så lenge de tjener penger på å selge oss knall billige felger å dekk er det bare helmaks alt :) Kjempe trivelige folk som gjør jobben sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 gutta på big-wheels e nån kjæmpekarra..har handla 3sett felger derifra siste 14daga..bære go ord å sei om dæm..:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Denne? Observert utenfor Meyergården i Sommertrefftiden her i Mo i Rana... Felga så jo små ut på den store bilen, men det var de absolutt ikke =) Mulig dere finner flere bilder av den her EDIT: Kom på at dette muligens er en Dodge og ingen Chevy, håper jeg slipper slakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Store liser på den.. De har vel en rx7 også som de har skod med noen rimelige fete hjul? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 det er vår bil ja,9,5*22 med 305-40-22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 911ruf: du som drev å lekte med meg over ørskogfjellet på vei hjem fra Ørsta i en blå skyline? :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 911ruf: du som drev å lekte med meg over ørskogfjellet på vei hjem fra Ørsta i en blå skyline? :P hehe,stemmer det...du ville forbi så jeg;)turen gikk jo litt fortere når man leker seg litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 hehe,stemmer det...du ville forbi så jeg;)turen gikk jo litt fortere når man leker seg litt;) Hehe... måtte jo prøve. :P Ja, var ikke noe å si på farten. :) Bilen går mye bedre på tomgang også nå. :D Tror jeg fikk blest den skikkeli ren. :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hehe... måtte jo prøve. :P Ja, var ikke noe å si på farten. :) Bilen går mye bedre på tomgang også nå. :D Tror jeg fikk blest den skikkeli ren. :P bra det da..ikke bra å daukjøre for mye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 bra det da..ikke bra å daukjøre for mye;) Nei. Har akkurat bytta motor i den så... :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Så en sort Chevy pickup men 22 tommere i Kristiansund i dag. Dritfet bil, stod BigWheels på den, noen som har bilder eller? Ikke så mange fra Kristiansund her kanskje?? Si meg, hvorfor snakker du alltid så uvitende om biler fra Bigwheels? Jeg mener å ha sett deg jobbe der.. Viser da også til den "Sinnsyk skyline"-tråden din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 det er vår bil ja,9,5*22 med 305-40-22 Er det en skyline gt-r 32 jeg ser i bakgrunnen? blå :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg