-Supraguy- Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei! La denne filmen i bilspill forumet for å sjekke om det virket og det gjorde det. Så legger ut filmen her. Jeg fant denne filmen på dataen som jeg har laget for leeenge siden. :) Bilene er tweaka/trimma og så har jeg "laget" bilene slik som de er i virkeligheten. Filmen inneholder noen norske sjåfører. :) Jeg som kjører altså. Håper dere liker den rare filmen. Gjerne noen kommentarer. http://dl1.rapidshare.de/files/2642357/29285239/LFS_norwegians-drivers.mpg høyre klikk--- lagre som Hvis linken ikke funker så scroll ned på siden og trykk free. Så vent 10 sekunder å du får URLen som du lagrer på pcn (høyre klikk--- lagre som). Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hm, jeg får bare en webside, uansett om jeg lagrer som eller klikker... Ser ut som om Rapidshare kødder litt! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 -Supraguy-: Skils tror jeg dette kalles, drit bra kjøring Chris.. :pray filmen var en fryd og se på! gleder meg til neste ;) Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hm, jeg får bare en webside, uansett om jeg lagrer som eller klikker... Ser ut som om Rapidshare kødder litt! Går du en side som sier "Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace" ? Hvis ja, så trykk på "Free" knappen nederst, så kommer du til en ny side.. der finner du fila nederst på siden Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Går du en side som sier "Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace" ? Hvis ja, så trykk på "Free" knappen nederst, så kommer du til en ny side.. der finner du fila nederst på siden Aha, nå funka det, gitt! :) Fin film, Chris! thumpsup Kult med et tema, og ikke bare drifting, liksom... Synd man ikke kan kjøre med modda biler i multiplayer... Har du begynt å bruke S2 enda? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Aha, nå funka det, gitt! :) Fin film, Chris! thumpsup Kult med et tema, og ikke bare drifting, liksom... Synd man ikke kan kjøre med modda biler i multiplayer... Har du begynt å bruke S2 enda? Takker for kommentarer! Man kan faktisk kjøre med modda bil i lfs, men da må alle ha den samme bilen. Har nettopp kjøpt lfs s2. Venter bare på LFS tweak slik at jeg kan trimme bilene. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Bumper denne en gang. Siden det er bare 6 visninger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 står at filmen er lasta ned 49 ganger, får ikke laste ned da? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 står at filmen er lasta ned 49 ganger, får ikke laste ned da? Skal gå fint ann å laste ned den. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 funker fett den filmen... gjør som "nlight" forklarte litt høyere på siden... men u må kanskje vente i 10 sec.. eller no etter man har trøkt ¨på "free" knappen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Funka nå ja, måtte bare vente litt :), tålmodighet er jeg ikke veldig god på . Tøff film, behagelig musikk. Skulle vært flere biler å velge mellom i det spillet, andre skins/karrosserier med samme fysikk evt, blir litt lei av den bilen.. Rå kjøring, har prøvd spillet såvidt, var ikke så lett. Vanskelig å slå de kameravinklene i virkeligheten. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordan Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 http://dl1.rapidshare.de/files/2642357/29226010/LFS_norwegians-drivers.mpg denna länken funkade för mej iallafall alacocaina Siter / Jordan drifting off.... Vart jag mej i världen vänder, ska jag rita svarta ränder !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg