Gå til innhold

LFS film!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

La denne filmen i bilspill forumet for å sjekke om det virket og det gjorde det. Så legger ut filmen her. Jeg fant denne filmen på dataen som jeg har laget for leeenge siden. :) Bilene er tweaka/trimma og så har jeg "laget" bilene slik som de er i virkeligheten. Filmen inneholder noen norske sjåfører. :) Jeg som kjører altså. Håper dere liker den rare filmen. Gjerne noen kommentarer.

http://dl1.rapidshare.de/files/2642357/29285239/LFS_norwegians-drivers.mpg

høyre klikk--- lagre som

Hvis linken ikke funker så scroll ned på siden og trykk free. Så vent 10 sekunder å du får URLen som du lagrer på pcn (høyre klikk--- lagre som).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg får bare en webside, uansett om jeg lagrer som eller klikker... Ser ut som om Rapidshare kødder litt!

Går du en side som sier "Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace" ? Hvis ja, så trykk på "Free" knappen nederst, så kommer du til en ny side.. der finner du fila nederst på siden

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du en side som sier "Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace" ? Hvis ja, så trykk på "Free" knappen nederst, så kommer du til en ny side.. der finner du fila nederst på siden

Aha, nå funka det, gitt! :)

Fin film, Chris! thumpsup Kult med et tema, og ikke bare drifting, liksom... Synd man ikke kan kjøre med modda biler i multiplayer...

Har du begynt å bruke S2 enda?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, nå funka det, gitt! :)

Fin film, Chris! thumpsup Kult med et tema, og ikke bare drifting, liksom... Synd man ikke kan kjøre med modda biler i multiplayer...

Har du begynt å bruke S2 enda?

Takker for kommentarer! Man kan faktisk kjøre med modda bil i lfs, men da må alle ha den samme bilen. Har nettopp kjøpt lfs s2. Venter bare på LFS tweak slik at jeg kan trimme bilene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka nå ja, måtte bare vente litt :), tålmodighet er jeg ikke veldig god på .

Tøff film, behagelig musikk. Skulle vært flere biler å velge mellom i det spillet, andre skins/karrosserier med samme fysikk evt, blir litt lei av den bilen..

Rå kjøring, har prøvd spillet såvidt, var ikke så lett. Vanskelig å slå de kameravinklene i virkeligheten.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider