Gå til innhold

Stian e30 cab: BMW E30 Cab - Skjermbredding av e30 cab

Ranger emnet

stianE30cab

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blei SINNSYKT bra, første gang jeg har sett de rieger skjørtene passe så bra med bilen! Til og med GTS fangeren ser ut til å passe bilen også nå, i stedenfor å gå 5 cm utenfor resten av karosseriet... blei bra m'm

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice job! Ble knallbra.

Hvilke planer har du for bilen? Hvordan motor er det forresten?

Mvh

Motoren er en kjedelig m20 b20. Har en m20 b25 ståanes som jeg ettervert skal ha i. Har lakkert en del motor dela, så det gjenstår å monter motoren ihop. Da blir det lakkering av motorrommet. Regna med det blir likt som dette til slutt:

484_5.jpg

Men skal lakker panseret på innsia og deretter monter speil folie, slik at det blir en fin effekt av motoromet.

@Cagiva2000 Er spent på korsen det går, men har forsterket en del med glassfiber pluss flittig bruk av glassfibersparkel. Men håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør forsåvidt ingenting om du lager en tråd/tutorial på hvordan du monterer speilet ;) har lurt på lenge hvordan jeg skal få til flat folie på panseret mitt.. Og du er sikkert ferdig lenge før min er hullfri og lakka.. :op

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

He he.. Har jo lakket den på en måte da. Kompisen som skulle lakkere den har hatt ferie og har selv en del prosjekt på gang. Så æ må vente til han får tid. Gjenstår siste rest på grunnarbeidet og lakk. Har nu måttet rulle den midlertidigt i blå for å kunne brukke bilen. Ser jo langt fra bra ut, men på avstand ser man det ikke helt.

redigertbilde.jpg

P7140002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider