Gå til innhold

Stian e30 cab: BMW E30 Cab - Skjermbredding av e30 cab

Ranger emnet

stianE30cab

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sant skal sies så har jeg ikke fått lakkert skjermene enda. Både æ og kompisen som skulle sjøre det, er opptatt med hus prosjekter. Men regner med att d skal la seg gjøre i løpet av høsten.

Du må ikke bytte noe spesielt utenom bygg ut skjermene, monter spacere framme og bak (hos mæ vart d 8 mm framme og 5 mm bak) og innvister i lengre bolter.

Sitter og vurdere om jeg skal sende felgene til chrome lakkering i vinter sesongen. Hva mener dere til d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hey!

Fikk ikke somla meg til å kikke på tråden din før nå jeg. Men det blei sinnsykt bra da. Må bare få piska lakkereren litt nå...

Ser at du vurderer å kromme felgene. Det trur jeg ikke hadde passet noe spesielt bra til fasongen på felgene. Det du kan gjøre er å strippe av klarlakken og polere opp kanten så den blir speil blank, og beholde senter som det er. Koster ingenting heller. Må jo polere de innimellom for å unngå korrosjon da, men det er vel ikke noe problem?

Vekker gode minner å se igjen hobbyklubben og, har jo hatt noen timer der jeg og.

Speed kills, drive a Ford and you`ll live forever...

-97 A3 TDi

x-Golf2G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@aarumen Har mast mye på han nu! Men egentlig e æ glad for att det tok sånn tid. For nu har de byttet ut alt av lys og filter i lakkboksen, så da håper jeg resultatet vil bli enda bedre. Når det er snakk om kromminga, så har jeg nestet latt d prosjektet være på hylla. Tar ikke sjansen på å fjerne klarlakken, fare for korrosjon er alt for stor da. unsett om jeg polerer og polerer.

Vurdera og bredd den litt mere bake, slik att overgangen mellom bredding og sidekjørtet blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nu begynner d å skje litt her. Nu i denne skrivende stund blir bilen påført filler før den blir ferdig lakkert på Onsdagen. Vart en del sparkling for han, så det viser att jeg ikke var særlig flink med mitt arbeid... hehe.

Her er noen bilder av bilen så langt den kom idag. Hiver ut noen imorrgen og.

PC050308.jpg

PC050307.jpg

Hiver ut noen bilder av motoren som jeg holder litt på med. Har plukket den i deler og lakkert den, og nu holder jeg på med montering. Det er en M20B25. Helt orginal.

FØR:

P2050241.jpg

ETTER:

PB300257.jpg

PC050304.jpg

PC050306.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider