RMK_700 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 noen som har noen komentarer og vuderinger av 325ix fra en 87-89?? vurderer og kjøpe en som er gått 200tusn km og har byttet fordelingskasse og drivaksler. (er det et godt eller dårlig tegn?) lykkelig for all svar og hjelp jeg kan få, så få din mening om 325ix (tar gjærne i mot om 325i også) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Titta selv på en sølv 325ix sist sommer. å i forbindelse med det så undersøkte jeg litt. Og svakhetene er fordelingskassa og drivasklingene forran. gjerne visst man senker bilen mye. Men det skal vell sies at ofte blir 1 fjær til 10 høns, for alle de jeg snakka med som SELV hadde 325ix var veldig godt fornøyd med den. ikke vært plaget med drivverk. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg