Appelsin Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg har BESTILT anlegget , men ikke det jeg hadde tenkt meg.. Dette var planen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=80624 Men sånn her ble det: Spiller: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1404&PHPSESSID=caea3113a21db664afea50bdc01e981c Frontsett: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=854 Fosterkern: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1100 Sub: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10109&taxonomy_id=430-467 Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL_Power Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ser bra ut det der.. skal du ha 2 subber? ser at det var DAB radio :D Siter 2x12" gt4 i ei bassworks kasse 1 JBL Power 6,5 komponentsett i front 1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak :pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelsin Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 nei jeg måtte jo kutte ned noen steder da! Men vil nok bli bra med bare en sub også;) skal byggen den midt i gulvet der reserve hjulet ligger... Er usikker på hvor jeg skal gjøre av forsterkern, vil at den skal vises men ikke med ledinger:) Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har du bestilt eller? Har et sånt frontsett til salgs .. :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 hvilken pris har du tenkt? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL_Power Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 nei jeg måtte jo kutte ned noen steder da! Men vil nok bli bra med bare en sub også;) skal byggen den midt i gulvet der reserve hjulet ligger... Er usikker på hvor jeg skal gjøre av forsterkern, vil at den skal vises men ikke med ledinger:) Vist du skal felle subben ned i reservehjulsbrønna, så kan du jo felle forsterkeren inn imot seteryggen. Foresten :wonder : hva skal du med en 5-kanals forsterker på et frontsett å en sub? ville heller gått for en 4 kanaler å brokoblet 3-4 kanalen. Siter 2x12" gt4 i ei bassworks kasse 1 JBL Power 6,5 komponentsett i front 1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak :pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Det kan jo hende han sper på med etpar ekstra 6.5" eller 8" midbasser senere og da er det kjekt å ha to kanaler liggende klare for å ta den jobben ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL_Power Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Det kan jo hende han sper på med etpar ekstra 6.5" eller 8" midbasser senere og da er det kjekt å ha to kanaler liggende klare for å ta den jobben ;) aaaaaaa smart. Den var jo jævli billig da... Så ikke prisen ista heller... eller så kan han ho kjøpe et samme sett å bygge kickpaneler... det kan bli bra... Siter 2x12" gt4 i ei bassworks kasse 1 JBL Power 6,5 komponentsett i front 1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak :pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Njaaaaa enda etpar diskanter vil nok bare rote det til, bedre å satse på mer midbass fra ~60 - ~300Hz... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelsin Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ja det er bestillt, har sikla på anlegg i 1mnd nå så klarte ikke vente lenger! Ja riktig det jalla, skal spre på med noen midbassere senere! Kanskje noen 6x9 eller blir det dumt igjen? De som sitter bak må jo ha noe diskant å da! JBL_Power : Jeg har noe plexi glass ligende som jeg kunne ha brukt, vet ikke hvordan men hvis noen har noen smarte idêr hadde det vært fint! Har lyst til å se forsterkern , men ikke ledningene! Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL_Power Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Er det i en 316 touring du skal bygge?? Siter 2x12" gt4 i ei bassworks kasse 1 JBL Power 6,5 komponentsett i front 1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak :pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelsin Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jepp, er det eneste jeg har så må jo bli det ;) Har lyst til å beholde reserve hjulet,men vet ikke hvordan jeg skal bygge det! Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg