Gå til innhold

"streetmeet" i Molde lørdag 2 juli kl.21.00

Ranger emnet

Freeman

Anbefalte innlegg

Er nok mange jeg ikke vet om, men Moldestukets 88 GMC Pickup med 20" og 22" felger og luftfjøring kommer. En nytype Toyota Supra som er nyimportert skulle prøve å komme.. Klassisk Corvette, endel rånebiler: Golf, Bmw, Sierra, Audi, Civic etc etc...

Så noen Porscher sto å vasket i sted og kanskje de kommer også..Så skal bli spennende å se om det blir stort oppmøte.. Har hørt rykter om at det kommer folk fra Ålesund, Åndalsnes, Kristiansund etc etc...

Krysser fingrene

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir sikkert bra;) får håpe det ikke blir mye "tull" slik at folk får enda mer å skrive om i avisene.. Vise at oss bil interesserte er fler enn dem tror og greier å oppføre oss.

Helt enig :pray

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke greide å oppføre seg og la igjen gummi eller? Det bildet der kunne like gjerne vært tatt idag tidlig, for det så akkurat likt ut når jeg kjørte forbi kl 08.15 :drive2

Noe av grunnen til at mange ikke møtte opp er trolig at veldig få visste om det. Jeg ringte flere igår kveld (bl.a Rs2 sedan, E30 turbo og to andre) som heller ikke hadde hørt om det og som hadde dratt bort på fest istedet.

Ikke mange av bilgutta som er på nett dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke greide å oppføre seg og la igjen gummi eller? Det bildet der kunne like gjerne vært tatt idag tidlig, for det så akkurat likt ut når jeg kjørte forbi kl 08.15 :drive2

Noe av grunnen til at mange ikke møtte opp er trolig at veldig få visste om det. Jeg ringte flere igår kveld (bl.a Rs2 sedan, E30 turbo og to andre) som heller ikke hadde hørt om det og som hadde dratt bort på fest istedet.

Ikke mange av bilgutta som er på nett dessverre..

Selfølgelig er det jo alltids noen som ikke klarer å oppføre seg og må tøffe seg for alle andre ;) Sånn er det bare...

Det ble spredt på SMS først, har jeg hørt rykter om. De fleste har vel mobiltelefon! :bump

Jeg synes oppmøtet var bra igrunn, men savnet noen biler. Vi får satse på at det blir enda bedre neste gang! :)

**Scrape The Planet**

Lenke til kommentar
Del på andre sider