Bidne Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Har tatt noen nye bilder idag, men de er tatt med mobil så er ikke all verdens. Felg-polish og autosol er påført etter at bildene er tatt :p Felgene som står på bilen nå, 16" 205/50. Er på utkikk etter 17", men har litt lyst på 18" også, noen som har testa dette på en senka accord? Blir vel trangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 har 14" jeg så jeg kunne godt tenkt meg dine 16".. men jeg syns 18" blir i d meste laget på en accord.. særlig om d e r5 eika dær eikene går helt ut... men men! du MÅ skaffe deg 2.2leppe!! ring din hondaforhandler å si at du ska ha ei frontleppe med delenummer: 71110-SM4-000 kosta 633,- d ajeg kjøpte den for 1 år sia.... HUSK å få med festeklips.. d glemt ejeg.. måtte bestille de også!! mitt tips da.. 2.2 leppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 ok, det skal jeg gjøre. Har ingen Honda-forhandlere her i kommunen, men får det vel til på annet vis alikevel. Er igrunn enig i at 18" blir for stort ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Snakka akkurat med en fra Honda-forhandleren i Karmsund, han skulle ha kr 1359.- inkl mva for den frontleppa doh Har sendt mail til Honda-forhandleren i Bergen også, så får vi se om den er billigere der, selv om jeg tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hør med Honda i Bodø! de har mye på lager og de kan alt om honda.. om du må sende det fks fra bergen så vil d koste d samme uansett!! Honda Bodø (Flygt Bil): 755 07500 håper du får ak i billigere leppe enn en til nesten 1400! mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 De har vel stengt i helga, men har ordna meg ein grei avtale en annen plass, så satser på at leppa er på plass i løpet av uka. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gungho Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 HAdde en 90 mod av omtrent samme type. Den hadde også mye utstyr, og var en utrolig fin bil å kjøre. Hvor har du kjøpt felga dine??? Kjører en 90 mod Legend 2,7, og det skal vissnok være lik med hensyn til felger. Har sliti med å få tak i noe, skal vist være ganske høyt impress har jeg skjønt. Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Fikk de med bilen, men du finner dem nok hos noen som forhandler Rondell felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 der var leppa kommet ja!! kan hende du får problemer me då montere leppa mens fangern er på.. jeg tok min av. mye enklere! kanskje du klarer det uten å ta av fangern om du har en bokk å sette bilen på... prøvde ikke d selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Ga du mye for kjærra di? lurer på å kjøpe meg en ny bruks bil, en accord 90-92 ha på litt plastikk, black widow kit, å effekt anleeg, blir så satans rå lyd, noe jeg savner i volvo'n :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ga 35 for den, tror ikke jeg ga for mye for den for å si det slik ;) 2-literne ligger vel rundt 30-40k tror jeg. Har 2"-effektanlegg hele veien, gromlyd ;) Black Widow kit? enlighten me yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fin fin bil! Hadde samme som første bil, en 2,2 LX import fra Canada, 150hk. Der var ikke el speil, vinduer og sånn standar, men hadde cruise controll da.. Konge bil! Spreke er de å! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Ga du mye for kjærra di? lurer på å kjøpe meg en ny bruks bil, en accord 90-92 ha på litt plastikk, black widow kit, å effekt anleeg, blir så satans rå lyd, noe jeg savner i volvo'n :) accorden min er til salgs. vinrød 90 mod. 2,0 dx. senket 17 tommere,2,2 i lepp. stor stereo nylig påkostet 11000 kr, nye dekk. gått 250 den går for 38000 har bilder send meg pm om du er interresert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er på utkikk etter 17", men har litt lyst på 18" også, noen som har testa dette på en senka accord? Blir vel trangt? eg har kanskje felgar t deg vist du e intressert? 17" fondmetall felgar, 5 eika, kanske fine, men mine er kantkjørte litt så d gjer ingenting om du får pussa og lakkert dei. dei e fine på bilen syns i alle fall eg. send mail eller noko viss du er interessert! Eg bur i skånevik! e_lygre@hotmail.com Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg