tosk Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 accorden min er til salgs. vinrød 90 mod. 2,0 dx. senket 17 tommere,2,2 i lepp. stor stereo nylig påkostet 11000 kr, nye dekk. gått 250 den går for 38000 har bilder send meg pm om du er interresert 38 lapper, ALDRI, fikk tilbud om 91 mod, 2.0exi til 22.000 1 EIER, så skal jeg ha black widow kit på, ikke no 2.2 leppe, d er for tamt...! så blir d 18" chrome osv... men takk anyway! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Da kan du vel kanskje forklare hva black widow kit er da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 38 lapper, ALDRI, fikk tilbud om 91 mod, 2.0exi til 22.000 1 EIER, så skal jeg ha black widow kit på, ikke no 2.2 leppe, d er for tamt...! så blir d 18" chrome osv... men takk anyway! da kjøper du den.. er ganske sikker på at du ikke kan sammenligne de to bilene, så sett i gang du :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Da kan du vel kanskje forklare hva black widow kit er da? ;) slik ser et Black Widow kit ut ;) dette er accorder fra 90-92 =) litt penere enn 2.2 leppe lr hva? ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Tja, kan vel bli for mye av det gode også da, men hva koster noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 dette kittet er totalt overdramatisert spør du meg.. er vel ingen som har sammenligna 2.2i leppe med et sykt kitt til 10000kr heller imot 600 kr for en 2.2i leppe.. har du kjøpt den til 22000 eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Syns disse accorden er penest original med litt senking, større potte og 17"/18" felger.. men men Bidne: tok du av frontfangern for å montere leppa?? ble en helt annen front ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 ja vi er nok ganske enige der oyren... cleant med store hjul å senking er nok på disse bilene synes jeg oxo, men det er jo smak og behag hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Tok av frontfangeren ja, var ikke noe stress det, men knakk festet til ene festeskrua på blinklyset. :( Ble en helt annen front ja, helt annet preg over den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Bilen selges nå unna før vinteren, kan eventuelt byttes i noe morro(RWD). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da har jeg vært å henta meg enda en japaner(henta på lørdag), 90' Honda Accord 2.0EXi med det meste av utstyr, el.vinduer, el.speil, el.soltak etc. (Er dette standard på alle 90-93 accordene kanskje?) Godkjent senka 40mm. Stort sett strøken, men finner alltids noe kosmetisk om du leiter godt nok. Tror du at du kunne være så vennlig å finne et målebånd og gi meg målene på hovedlyktene? Lengde og høyde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kan gjøre det i løpet av dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg