Ascona Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by EclipseGSX Slipper dere til broder modellen Mitsubishi Eclipse eller? Har en Eclipse turbo med awd på vei fra usa for øyeblikket. Vi slipper deg ihvertfall til 12. April på Bil på Bane, vel og merke dersom du rekker å få skilter såpass fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evo4 Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 4G63 i EVOene, den brukes også i forskjellige versjoner av Galant. Vi håper at dette treffet kan bli starten til et EVO- forum, miljø eller.. for eiere. Det kan vel hende at det blir flere tilsvarende greier senere med helt andre premisser for deltagelse... feks at også EVO interesserte kan være med hvis noen ønsker det. :( Siter Erland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Vil bare minne om EVO-treffet på fredag, vimøtes på Rudskogen klokken 16.00. Har dere en Lancer EVO eller kjenner noen som kjører EVO så si i fra. Det blir god plass på banen siden vi er ganske få så alle får kjørt mye. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hvordan er det med dere Evo folka? Har dere en club eller.no Om dere har det, er dere kanskje inntreserte i å oppgradere til Mitsubishi club eller.no Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Foreløpig er det vel dårlig med det, er ikke så mange som har EVO. Jeg kan bare prate for meg selv, men jeg kunne vært interessert i en Mitsu-club, hadde vært enklere å arragere banetreff eller kjøretrening hvis vi hadde vært flere. Blir snevert når det bare er ca. 20 EVOer i Norge...... Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Ja, det er vel ikke bra nok å være med 200SX klubben nei ;) Kjedelig å bli frakjørt hele tiden tenker jeg.... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Ikke bli lei deg Thomas, jeg syns det er hyggelig sammen med dere gutta i 200 klubben. Egentlig så er det jo ekstra hyggelig, ingen som kjører fortere enn meg og når vi setter fra oss bilene kommer alle fjortissene bort til bilen min:D Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Ja, fjortissene går etter BMW cabber og tupperware-vinger. Dem skjønner ikke helt poenget, så det er greit for meg :D At du har kjørt fra en gammel orginal S13 imponerer ingen. Pfhøy, 500NM, hva er vel det...? (hehe, det er mer enn svensken sin SX som han bremsa til 530hk) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hmmm, syns det lukter misunnelse helt i fra den gærne sida av Mjøsa her jeg:D Ja, det er ikke mye dreimoment i disse Nissan motorene:op Nå skal jeg kanskje ikke si så mye mer, har nemlig ikke sjekka at penga har kommet inn, så hvis du ikke har sendt dem så ser jeg dem vel aldri igjen:D Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hehe, skal vel ikke legge skjul på at bilen din hadde havnet i min forvaring hadde jeg visst om den før deg. knock hehe.. Men siden den går i Drammen i stedet er det en tupperware-bil :ssip: Det er nok for sent å tilbakekalle den overføringa.... ;) Men det blir AWD-tillegg for deg og Hans Martin på neste kjøring. Devil Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Skjønner at det blir tillegg for de som kjører fortest, det sliter jo mer på banen:D Du verden så off-topic vi er nå:op Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg