Bombtrack Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Havarerte girkassen på camaro`n :( , og er nå ute etter en ny brukt kasse eller få den overhalt... Noen som har forslag til firma som driver med overhaling av girkasser?, helst i trøndelagsområdet men alt er interessant. Eller kanskje noen har en bra th350 eller th400 som passer i en -70 Camaro til salgs? Helst ikke så langt unna samme området :) Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg har en TH350 til salgs for 3000,- Det er litt ombygging å bytte mellom TH400 og TH350, men det er du kanskje oppmerksom på? Den er på sørlandet, så den må i tilfelle sendes. Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har en TH350 til salgs for 3000,- Det er litt ombygging å bytte mellom TH400 og TH350, men det er du kanskje oppmerksom på? Den er på sørlandet, så den må i tilfelle sendes. Hvilken tilstand er kassen i da?, er litt langt unna, men hvis jeg ikke får tak i en nærmere, så er det interessant. Men jeg kan ta kontakt hvis det ikke kommer noen andre tilbud, å finne ut om du ennå har den. Men er ikke 350 og 400 ganske like, og passer de på alt av chevrolet? hva slags ombygging må man gjøre? Har ikke byttet girkasse på slik bil før, men har hørt at det ikke skal være så mye arbeid med å sette inn en 400... og at de tåler mye mer påkjenninger... :) Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg kjører en Astro Van med bra bagasjeplass fra Sørlandet til Oslo i morgen kveld. Er villig til å ta med den gearkassa for en billig penge til Oslo, hvis det kan hjelpe? NB! orker ikke oljesøl baki bilen.... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvilken tilstand er kassen i da?, er litt langt unna, men hvis jeg ikke får tak i en nærmere, så er det interessant. Men jeg kan ta kontakt hvis det ikke kommer noen andre tilbud, å finne ut om du ennå har den. Men er ikke 350 og 400 ganske like, og passer de på alt av chevrolet? hva slags ombygging må man gjøre? Har ikke byttet girkasse på slik bil før, men har hørt at det ikke skal være så mye arbeid med å sette inn en 400... og at de tåler mye mer påkjenninger... :) Du må korte mellomakslingen. Annen Yoke. Elektrisk kick-down. Må passe på at ny kasse har Chevy boltmønster. Det gjeld 350 og. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Ville ikke satset på th350 hvis du skal bruke bilen litt aktivt. Må prepareres for å fungere med motor med dreimoment. Skaff deg en 400kasse, det kan du helt sikkert få for 2500kr der oppe. Jeg selger i allfall mine for det her nede. Husk at det er 2 forskjellige 400kasser, en kort type vanlig på midsize og f-body samt en lengre type som brukes på fullsize. Er firma her i Halden som overhaler automatgirkasser (Halden automatgir), med mindre du har 450hk+ ville jeg ikke brukt penger på å overhale en 400kasse, de er nesten udødelig så lenge olje og filter blir byttet. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Takker for svar! :) Tror jeg satser på en brukt 350 eller 400 kasse, men må prøve å få tak i en nærmest mulig. Går jo glipp av mye cruising her jo! :driving Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg