ekkoj Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Noen som vet hva man må ut med i frakt fra japan til norge? Hvor henvender man seg for å bestille osv? Takknemmelig for alle svar! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Pleier ikke det å stå på .co.jp sider om frakt og hvor de leverer osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Pleier ikke det å stå på .co.jp sider om frakt og hvor de leverer osv? Jo.. på en måte... men det er litt invikla. Noen forhandlere tar et handling fee for å få den på baten, også kommer frakt i tillegg, og andre sider er rett og slett stort sett på japansk, noe vanskelig å forstå. Jeg bare prøver å bryte ned de forskjellige aspektene ved en JDM-bil i kroner og øre jeg... (Også har jeg funnet noen skam-billige biler da :)) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvis du har problemer med å forstå japansk så forstår jeg deg, men det er ikke så veldig stort problem. Gå inn på http://www.av.com og så trykker du på oversett. Der kan du skrive inn nettadressen til den siden du vil oversette, i dette tilfellet Japansk til Engelsk.. Da blir det litt lettere å forstå hva som står der, og kanskje dette hjelper deg litt mer også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvis du har problemer med å forstå japansk så forstår jeg deg, men det er ikke så veldig stort problem. Gå inn på http://www.av.com og så trykker du på oversett. Der kan du skrive inn nettadressen til den siden du vil oversette, i dette tilfellet Japansk til Engelsk.. Da blir det litt lettere å forstå hva som står der, og kanskje dette hjelper deg litt mer også. Takk, har brukt google sin oversetting noen ganger, men den er ikke helt god alltid. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Men nå er jo ikke Japansk (tekst) det letteste språket og oversette heller. Hva er det folk sier? Rundt 10.000 i fraktkostnader for en uklippet personbil? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Men nå er jo ikke Japansk (tekst) det letteste språket og oversette heller. Hva er det folk sier? Rundt 10.000 i fraktkostnader for en uklippet personbil? uklippet`? Har faktisk funnet ut at det koster 65-70 Usd pr kubikk fra de største havnene i japan til UK og Sverige, så da regner jeg med at det er noe av det samme til norge En vanlig bil er vel i underkant av 10 kubikk (tror en supra er 8,6 m3) så da blir det sånn ca 10X450 nok = 4500 kr? Men så kommer forsikring i tillegg da, synes å ha lest at denne skal være på 5-10 000 yen (ca 3-600 kr) Da skulle frakta bli på omtrent 5000 kr (legger vi på litt for sikkerhets skyld sier vi 6000) EDIT: dette er Ro - Ro frakt, ikke container, det er sikkert dyrere. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg