Gå til innhold

Grombil babe...

Ranger emnet

RCS

Anbefalte innlegg

Det er strengt tatt ikke nødvendig å poste samma greia i 4 forskjellige underforum!

Fint at du har funnet ny grombabe, men hold deg til 1 post framover.

Enig.. Du reklamerer veldig mye for den siden din.. Ikke at det er galt å reklamere litt, men som sagt er det unødvendig å poste akkurat det samme mange plasser her på forumet..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

"Klagen" er notert og tas til følge :-)

Målet er å spre siden til flest mulig... Men selvsagt ikke å være til pes.

Så fra nå av poster jeg eventuelle oppdateringer på en plass.

Når det er sagt så merker jeg det utrolig godt på besøkstallene når jeg poster her på Bilforum.net. Så håper jeg jo de som kikker innom liker det de ser :-)

Mvh

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal ta bilder må man ENTEN ha dama i fokus ELLER kjøretøyet.. ikke som her hvor det er noe midt i mellom.. men kudos for at du endelig har fått tak i ei dame som ser ut som hu har fyllt 18 år.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal ta bilder må man ENTEN ha dama i fokus ELLER kjøretøyet.. ikke som her hvor det er noe midt i mellom.. men kudos for at du endelig har fått tak i ei dame som ser ut som hu har fyllt 18 år.

Jo... ja, men vi liker jo både damer og biler\mc... Gjør vi ikke? Da er det naturlig med litt av alt? Begge deler takk er det noe som heter :-)

men jeg ser hva du mener... Bare ikke glem at siden er dreven av amatør for amatører... :-)

Har faktisk bare en jente under 18år på siden, men jeg er enig at det er mer seriøst med damer over 18år... Men man kan jo ikke si nei når der ligger en mass med bilder på mailen :-) :boxing

Dama er kjempeflott og overgår trolig alt dere har vert borti av damer. Og så er ikke siden en erotisk opplevelse hvor fjortiser skal kunne nappe i loffen mens de surfer med sine illeluktende labber. Den er for oss som liker biler og damer og som vet å sette pris på dette.

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er kjempeflott og overgår trolig alt dere har vert borti av damer. Og så er ikke siden en erotisk opplevelse hvor fjortiser skal kunne nappe i loffen mens de surfer med sine illeluktende labber. Den er for oss som liker biler og damer og som vet å sette pris på dette.

RCS

Syns egentlig det der var lite nødvendig å skrive.. jeg holdt meg seriøs. da kan vel du det også? du vet jo ingenting om åssen det jeg har vært borti av damer ser ut.. hehe.. og jeg er nok ingen fjortiss.. og jeg liker damer og bil og setter pris på begge deler.. jeg bare syns bildene hadde litt..tja.. liksom ikke nok fokus på en av delene.. om du skjønner.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt lurt meg hu siste der..verre med de andre to..nok om det!

syns kansje at bildene er lit overfladiske! vi vi ser på damer, hva får vi se av dama? ikke så spendende som vi kansje vill se!(ikke at jeg mener de burde flekke av seg ALL klærne!) og hvis vi ser på kjøretøyene, så får vi jo ikke særlige utfordringen der heller! får jo verken eller! og det er litt trist synes nå jeg.. h siste dama sammen med m3'en pluss ei bøtte vann å en svamp;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det der var lite nødvendig å skrive.. jeg holdt meg seriøs. da kan vel du det også? du vet jo ingenting om åssen det jeg har vært borti av damer ser ut.. hehe.. og jeg er nok ingen fjortiss.. og jeg liker damer og bil og setter pris på begge deler.. jeg bare syns bildene hadde litt..tja.. liksom ikke nok fokus på en av delene.. om du skjønner.. :)

Den var ikke ment direkte til deg :-) men hver gang jeg poster ny dame kommer der utrolig mye rart av kommentarer og innvendinger... Jeg skjønner hva du mener og skal gjøre alt jeg kan for å bli enda bedre fotograf :-)

Når det gjelder "frekkere" bilder uten naken hud så er jeg litt usikker på om jeg vil ta den så langt... Både for eget ry og rykte, men også for at alle skal kunne komme innom og kikke... Så er det jo ikke så lett å stå der med et kamera om man ikke har blod igjen i de relativt viktige lemmene på kroppen som fingre, hjerne osv :-) (Det var en spøk altså)

xibriz: Men det er det ikke... :fuckme2: Men hun er ung.... men ikke usømmelig på noe vis :-)

Hvis dere har flottere damer og er bedre fotografer så er min mail åpen for flere babes... men det tenker jeg det ikke blir noe av. Ingen som tørr :boxing

Om noen tar utfordringen så legger jeg bildene ut på Grombil.com...

En ting er snakk en annen er action :-)

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke ment direkte til deg :-) men hver gang jeg poster ny dame kommer der utrolig mye rart av kommentarer og innvendinger... Jeg skjønner hva du mener og skal gjøre alt jeg kan for å bli enda bedre fotograf :-)

Når det gjelder "frekkere" bilder uten naken hud så er jeg litt usikker på om jeg vil ta den så langt... Både for eget ry og rykte, men også for at alle skal kunne komme innom og kikke... Så er det jo ikke så lett å stå der med et kamera om man ikke har blod igjen i de relativt viktige lemmene på kroppen som fingre, hjerne osv :-) (Det var en spøk altså)

xibriz: Men det er det ikke... :fuckme2: Men hun er ung.... men ikke usømmelig på noe vis :-)

Hvis dere har flottere damer og er bedre fotografer så er min mail åpen for flere babes... men det tenker jeg det ikke blir noe av. Ingen som tørr :boxing

Om noen tar utfordringen så legger jeg bildene ut på Grombil.com...

En ting er snakk en annen er action :-)

RCS

Har lagt merke til att folk på dette forumet kritiserer og disser en god del for mye. Kan nesten ikke poste noe før man får teite innlegg i retur. Er ikke så mangen som forstår att man skal være like høflig på forumet som i real life, det heter høflighet.

Back2Topic:

Syntes siden er bra jeg :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider