Gå til innhold

hvor kjøper jeg overgang til spiller !?

Ranger emnet

bom-

Anbefalte innlegg

1. Hvor får jeg kjøpt overgang fra gammel spiller til ny iso kontakt? Får jeg dette med om jeg kjøper ny spiller ?

2. Kan jeg skjøte signalkablene rett forran spilleren uten at det vil gi merkbart lydkvalitet dropp ? (grunnen er at de kablene som ligger der nå rekker så inn i helvette på kukhåret, sitter i 10 min for å få de på.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor får jeg kjøpt overgang fra gammel spiller til ny iso kontakt? Får jeg dette med om jeg kjøper ny spiller ?

2. Kan jeg skjøte signalkablene rett forran spilleren uten at det vil gi merkbart lydkvalitet dropp ? (grunnen er at de kablene som ligger der nå rekker så inn i helvette på kukhåret, sitter i 10 min for å få de på.)

:)

1. overgang får du kjøpt hos en elektriker, er nesten helt sikker på att du ikke får med ISO kontakt. Jeg har kjøpt 2 cd spillere uten å fått med kontakten.. Men som sagt stikk innom en elektriker der får du kontakter til rundt 100 lappen..

2.. Mener du att du skal ha en mindre signalkael til skjøt fremme, som feks... 1 meter... så er ikke det bra tror jeg.. Når det gjelder strømkabler så er det ikke bra der iaffal og da tror jeg att det ikke er så lurt nei!!

Yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ingen elektrikkere i dette landet som har iso kontakt! adapter fra det som sitter i bilen din til iso får du kjøpt i de fleste bilrekvisita butikker, samt biltema. Kjøper du sony, pioneer, alpine, panasonic, jvc +++ så er det 99% sansynlig at du får med iso kontat, så da trenger du bare adaper til bilen din. kjøper du boss og slikte ting får du det ikke med.

og skjøte signal ledningen med 30cm eller no skal ikke virke inn på lyden, isåfall har du ræva spiller og kabler.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en standard ISO på torek eller bilextra eller lignende og kobl den sammen med original utakene på bilen din, den nye spellern kobler du så på ISO` igjen.. Verre er det ikke.. Når det gjelder signalkabelen så anbefaler jeg å legge den opp på nytt da det sikkert ligger mer en nok kabel baki bilen.. Men du kan også skjøte den med en kabelstump du får kjøpt på torek eller vanlige stereobutikker.. Bør ikke merke mye forskjell på skjøta ledning, eneste er hvis du har et dyrt og følsomt bygge i bilen din..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider