Gå til innhold

Video: Bauda Treff Juni05. Peugeot 505 og noen fler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det var et stk feeeeeeet film!! :pray

Hvilket redigerings program bruker du Pudding?

Stort pluss til deg for satsinga med "den" bilen,du kjører mere underholdene med den enn mange andre med 300hk cossier! Virkelig knall!

et godt eksempel på at man kan ha det morro med lite...

Faktisk Hersker Hans som har filmet allt i denne filmen.

Men ja jeg klippte sammens med Adobe Premiere pro...

Igjen er det ikke videoredigeringsprogrammet som lager en god video da..

Haha videon er redigert noe så sykt Favoriserende kontra meg.. Virkeligheten er ikke så idyllisk som filmen vil ha det til :D

Men takker for litt gunstig feedback... Prøver da å lage litt show også.. Må tenke på sånnt når man kjører :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

The hand!! Where's the hand??? Omigod!! Ikke si den er vekk? Puddingens høyre hånd? Den er ikke forran linsa lenger!!

Ellers en meget morsom film igjen Pudding! :thumb Ser du har fått dreisen nå! Og du skal ha for satsinga... :D lol At den stakkars DoriPugen lever er utrolig. :pray Og jaggu dro du ikke av i slakteren, akkurat som jeg ba om! Du ofrer virkelig alt for filmen :D Men hvordan gikk turen hjem? Dere slet jo med store dammer av ymse slag da vi dro..

Kan ellers bekrefte at Premiere er et fint program. Men du kan lage mye drit der, om du ikke kan basic kontinuitets-primsipper, etc.. Klipper selv mest i Adobe after effects, da jeg liker layouten på lagene bedre. Men mye det samme som premiere egentlig.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha for kjøringa Pudding :) Åssen gikk det med bilen etter all kokinga a? Så ikke alt for sunt ut når vannspruten stod langt over taket gang på gang.

Synes det var litt artig at det var et par klipp av meg på filmen også. Takk for det! :)

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det var meg. Mener å ha fått med meg at du tok bilder eller filma. Visst du har noe sånt av meg hadde det vært artig å fått tak i det :)

Hilsen Trond

Jepp. Har film fra slakteren, målsvingen og langsvingen. foto fra målsvingen. Du er med et par steder. Vet ikke når jeg har tid til å redigere, da jeg skrur under tidspress om dagen.. Motorbytte og clutchbytte så langt på 3 dager.. Må bytte en clutch til, og en tannstang, så skal jeg lage film. :eddie

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider