Lill Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg kjører med 285/30-22 bake og 245/35-20 framme og luftfjæring. Jeg har litt slitte dempere og mangler stabstag så bilen legger seg veldig og er litt for "humpete". Men med nye dempere og stabstag foran så blir bilen som en drøm å kjøre!! Kjørekomforten med luftfjæring er mye bedre enn orginalt! Luftfjæring er kommet for å bli, snart er det alle som skal ha det. Anbefales. Liker disse Photoshoped bildene av bilen din RCS (det første var tøffest!!) Skal du lakke svart/rød? Bestemt deg for dekk/felg dimensjon? Spent... yodude Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg kjører med 285/30-22 bake og 245/35-20 framme og luftfjæring. Jeg har litt slitte dempere og mangler stabstag så bilen legger seg veldig og er litt for "humpete". Men med nye dempere og stabstag foran så blir bilen som en drøm å kjøre!! Kjørekomforten med luftfjæring er mye bedre enn orginalt! Luftfjæring er kommet for å bli, snart er det alle som skal ha det. Anbefales. Liker disse Photoshoped bildene av bilen din RCS (det første var tøffest!!) Skal du lakke svart/rød? Bestemt deg for dekk/felg dimensjon? Spent... yodude Hei Lill Ingen ting er bestemt enda... har jobbet litt for å få sponsorer til bilen i form av gode priser osv... Et slikt prosjekt vil nok koste litt :-) Ihvertfall om jeg skal få viljen min... :-) Jeg forstår at luftfjæring er et must... Tanken og kompressor ligger på planet bak da? Du sier du liker det første forslaget best... Tenker du det fra siden av? Det jeg er veldig usikker på er om jeg skal bytte grillen til en mer Chevy grill? Den jeg har nå er lik din, men med "bowtie" i midten.... Din er en GMC og min er en Chevy med gmc grill og chevy logo....Rare greier... Liker godt grillen på bilen under... Men jeg kommer ikke til å senke bilen så mye du har gjort... Kommer heller til å satse mer på motor og understell... Ser for meg noe gromt med litt racing\drag preg... Men vi får se. Det første jeg konentrerer meg om er eksosen og lyd. Må ha litt mer lyd!! Vurderer også hvite "viper" striper over panser og bakover... Ka du tru? Har nå sponsorer på felger\dekk, deler, eksosbygging\verksted og dekor (Om jeg skal ha mye av det er jeg usikker på)... Så får vi se :-) Mangler bare avtale med en bansinleverandør nå så er det fullkomment :-) RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Dette bildet likte jeg best! Synes grillen gjorde bilen tøffere! Så jeg ville gått for en slik løsning. Hvis du skal ha luftfjøring så kommer det an på hvor mye plass du har under bilen til å ha tank/kompressor. Min er veldig lav, så jeg har ikke plass til noe - derav oppi kassa. Det med Viper-striper over bilen er jeg ikke helt enig i hvis du hadde tenkt å ha den sånn svart/rød. Hvis du skal ha viper-striper så er det kanskje best med ensfarget bil!? Det er tøft hvis du har rette stuket! Du skal vel kjøre med reklame på bilen siden du har fått så mye sponsing!? Snakk om å ha sponsorer da! Det må være DIGG!! Jeg og vil ha... hehe :) Gleder meg til å se bilen din ferdig! Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Men vi får se. Det første jeg konentrerer meg om er eksosen og lyd. Må ha litt mer lyd!! RCS Du må ta turen til Molde og sjekke ut lyden på min ;) Goood lyd Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Du må ta turen til Molde og sjekke ut lyden på min ;) Goood lyd yodude Gromlyd er viktig... Skulle tatt turen opp ja... litt langt å kjøre... Bor i Rogaland. Men jeg er jo "pensjonist" nå så fly og tog blir jo billig :-) Når det gjelder "viper" stripene så tenkte jeg ensfarget bil så klart. Enig at det ikke passer med sort\rød og så striper... d blir rotete... Egentlig er bilen veldig fin i lakken og da er det litt dumt å lakkere hele driten når jeg kunne brukt de pengene på noe annet. Om jeg maler den sort ovenfor profilen så trenger jeg ikke lakken den innvendig... Når det gjelder sponsorer så er det vel bare å spørr? Det er det jeg har gjort. Det hjelper helt klart å kunne vise til en side med litt treff osv... men bilen er vel viktigst vil jeg tro? Skal ha reklame på bilen, men er usikker på omfang av dette... Ser for med i typisk japsestil på døren eller nede på kanalen? Vi får se... Uansett så må pengene på plass før noe som helst kan gjøres. Har en Dragstar "Mean Scythe" for salg... Når den blir solgt blir det boller og brus på han far :-) yodude Og til deg Lill og din bil... :pray Rått med damer som liker bil... Traff ei dame når jeg var bilselger som jobbet som mekaniker... Fikk lyst til å fri med en gang... Tenk så praktisk. Når hun hadde laget mat til meg kunne hun gå ut og ta service og vaske bilen.... Neida... bare tuller. Min fru er glad i bil så lenge hun kun kjører dem. Vasking, skruing og vedlikehold er ukjente begrep der i gården :-) Derfor kjører hun en sierra stv...hvit med rust og greier... :-) Nok bull for i dag... NB! Har kontakt med han som driver http://www.roadblock.biz... han snakket om å lage en reportesje på din bil. Ville vi skulle treffes i Molde og besøke deg og din bil. Så du skal ikke se bort fra at du kansje får besøk fra sørlandet en gang :-). Skulle tatt det i forbindelse med et biltreff eller no? Er der noe slikt der oppe fremmover? RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 NB! Har kontakt med han som driver http://www.roadblock.biz... han snakket om å lage en reportesje på din bil. Ville vi skulle treffes i Molde og besøke deg og din bil. Så du skal ikke se bort fra at du kansje får besøk fra sørlandet en gang :-). Skulle tatt det i forbindelse med et biltreff eller no? Er der noe slikt der oppe fremmover? RCS Ja, har snakket med han roadblock-duden....! Bare å komme! Ryktene sier Gatebil.no treff i Molde i slutten av Juli. Ingen som vet noe, for det skal visst være så hemmelig... Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ja, har snakket med han roadblock-duden....! Bare å komme!Ryktene sier Gatebil.no treff i Molde i slutten av Juli. Ingen som vet noe, for det skal visst være så hemmelig... Har hørt at Gatebil.no kommer til Kristiansand i begynnelsen av August... De har visst startet med "rullende sirkus" :-)... ref. d nye gatebil bladet. Hvordan har du løst eksosen på din bil? Hvor kommer stussene ut osv... Jeg ser for meg å gå med to rør et på hver side og ut rett før bakhjulene... Må også hive på noen hedders... RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Har hørt at Gatebil.no kommer til Kristiansand i begynnelsen av August... De har visst startet med "rullende sirkus" :-)... ref. d nye gatebil bladet. Hvordan har du løst eksosen på din bil? Hvor kommer stussene ut osv... Jeg ser for meg å gå med to rør et på hver side og ut rett før bakhjulene... Må også hive på noen hedders... RCS Ja, har kjøpt det nye bladet demmers, men har ikke lest så mye i det enda.. Er jo et gutteblad delux, alt for mange billige damer inni der! ;) Eksosen min kommer ut rett før høyre bakhjul. Det er et rustfritt eksosanlegg med veldig fin klang i ! Jeg har manifoiler (of course..)... Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvordan går det med pickupen din , er det noe fremgang? yodude Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hei Planen er å være klar med bilen til neste sesong. Så det eneste som kan sies å være fremmgang er avtalene som blir gjort i forhold til "sponsorer". Kommer til å ordne eksosannlegget i sommer. Tror jeg kansje går for to carbonpotter bak? Noe ala MM racing granadaen... Sammle de mot midten. En av grunnene til at jeg bruker litt tid på dette er at jeg for tiden holder på med et innkjøp av hjemmekino forsterker. Hadde kjøpt med en Harman Kardon DPR2005 som jeg fikk problemer med. Så nå har jeg hjemme en AVR73000 av samme leverandør... Må få disse tingene i boks først. Tror også det er et poeng å gjøre litt etter litt for å ikke "gå lei". Jeg har tidligere gjort alt på en gang og solgt bilen etter kort tid. Litt av gleden er å kjøpe inn nye ting og montere... :-) Nytt ratt kommer også til å bli montert i år... max senking håper jeg også på. Kjenner faktisk at demperne bak "bånner" allerede om jeg kjører over fartsdumper. Så jeg må nok bytte dempere og!? Skjønt de som står på visst nok var nye og beregnet for senking? Kommer til å legge ut bilder og oppdateringer på siden etterhvert som ting blir gjort med bilen. Så følg med :-) Ellers så har jeg også tre fire nye Grombil babes som skal fotograferes og legges ut. Nye t-shirts skal lages osv... Alt koster peng :-) (Ikke babesene :-) RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg