Gå til innhold

ALJ_GSi: Mitt GSi CV Stroker bilstereo prosjekt.

Ranger emnet

ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heh, ser ut som et spennende prosjekt, får se om kassa tåler Strokeren, er vel det du skal hive i? :)

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gang Stroker, alltid Stroker ???

pokker, skulle ønske Sierran min var ferdig fiksa og påbegynt enda......

blir ikke Stroker her....er nok bare 2*12 fra Lanzar...HTB212

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn blir kassa ståenes baki bilen. forsterkere blir på andre sia av kassa, inn mot seteryggen, for det er bare der det er plass. får slenge på litt vifter så det ikke blir for varmt baki der.

strokerbygging13.jpg

nå er det bare å finne ut hvordan resten skal gjøres for at alt går sammen baki der. bil skule så mye som mulig av kantene.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den logoen du hadde laget, så meget forsegjort ut. :)

Hva slags frontsett tenker du å ha?

Litt OT: husker første gangen jeg hørte en stroker 15, det var i en fullstylet manta, eieren var svært så fornøyd da han skulle spille opp, helt til porsche speilene, og hele bodykitet hans datt av. Det var jo en helt jævlig lyd, men trykket bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den logoen du hadde laget, så meget forsegjort ut. :)

Hva slags frontsett tenker du å ha?

Litt OT: husker første gangen jeg hørte en stroker 15, det var i en fullstylet manta, eieren var svært så fornøyd da han skulle spille opp, helt til porsche speilene, og hele bodykitet hans datt av. Det var jo en helt jævlig lyd, men trykket bra :)

Jeg får vel ha noe som holder følge med strokern så jeg har tenkt meg 2x6,5" nede på døra forran og diskant på dasjen. Enten blir det nye CV vmax frontsettet, men mest av alt tror jeg det blir Lanzar opti frontsett siden de har fått så mye skryt i det siste. Det blir neste del av prosjektet, må først finne ut hvordan jeg skal gjøre det med vegger baki.

Takk for skryt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vel ikke hovedsaklig db drag, men kommer til å bli med på de konkurransene jeg har tid til og satser på å gjøre det bra der. Jeg bygde kassa litt høyere enn setet så det blir superstreet 1.

hehe, er 2x6" porter. ganske store de ja. om jeg spiller noe høyere vet jeg ikke, men det finner jeg ut bare det stopper å regne så jeg får gjort noe ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider