Gå til innhold

volvo folk til rudskogen 8-10juli?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var der en tur i dag og for å si det sånn så drar jeg til bursdagen til tanta mi i morgen! Kun været som var knall ellers var det lite spennende å se på!

Sikkert jeg som begynner å bli for gammel men å traske flere mil for å finne en grei plass for å se at ingen satser litt det orker jeg ikke mer! Da får jeg heller finne på noe show selv. Vet sikker noen kommer til å si at jeg kunne lagd litt show der selv men akkurat nå står bilen mer eller mindre i 2 deler! Men i september skal vi nok få laga noe liv!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra helg. breisladden er noe av det beste jeg har sett..

Poffs.. GJ.. men ingen slår hafsengen sin 4hjuls sladd.. :/ dessverre for dere. hehe

blei mye jobbing pga noen tullinger stakk hjem leeenge før dem skulle ha vakt, og da måtte andre steppe inn :/

lite bråk takk i betraktingng, (regner ikke med partycampen når den er litt hmm.. "sloss camp"?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært to grener i slædden!

4x4 og rwd

er jo håpløst når hafsengen kjører bare en runde og automatisk er med i finalen???

favorisering er kult :aug:

jeg ville ikke satse for mye og snurre og drite meg ut men må tydeligvis varme dekk fra start til mål.... Devil

helt enig....må si at du å den Lotus omegan hadde non utrolige fine slædder......

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 og rwd

er jo håpløst når hafsengen kjører bare en runde og automatisk er med i finalen???

jeg ville ikke satse for mye og snurre og drite meg ut men må tydeligvis varme dekk fra start til mål.... Devil

Nice slædding, har deg på video :P -Legger ut nå snart...

-Åssen er det oppsettet du kjører med nå? Og hvor mye gamp?

-Må bare si at jeg synes din går mye bedre enn den røde 242'en med 18" Compomotive. Han med den røde fikk jo aldri til noe skikkelig sladd der når han kjørte på banen. Blei jo bare poffing og smelling og nesten ikke noe røyk... Men den røde var skikkelig fin og forseggjort!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice slædding, har deg på video :P -Legger ut nå snart...

-Åssen er det oppsettet du kjører med nå? Og hvor mye gamp?

-Må bare si at jeg synes din går mye bedre enn den røde 242'en med 18" Compomotive. Han med den røde fikk jo aldri til noe skikkelig sladd der når han kjørte på banen. Blei jo bare poffing og smelling og nesten ikke noe røyk... Men den røde var skikkelig fin og forseggjort!

trur også poffs har litt mer effekt en den røde....men jeg tror ikke han i den røde tok den helt ut.....han kom slæddanes ut av breisladdsvingen et par ganger veit jeg;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 og rwd

Enig med deg der! Gleder meg til å få se filmen fra breisladden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe på fredagen, og på søndag..mye bra..fikk tatt en del halv bra bilder..og filma litt med fotokamera..

1

det mest tragiske syns nå jeg var : på søndagen, masse folk inkl. meg slev hadde stabla oss til i breisladdvingen, BAK det gjerde som var satt opp.. men fikk man sitte der neida..dumt å gi beskjed med en gag!! :fuckme2: alternativt hadde jo vært å bytta om på rekkefølgen på breisladden, og extreme kjøringa..men er jo noe dritt ifrohold til de som regner med at den begynner da det står i programmet.. uansett, var mange andre enn meg som ble forbanna, hadde heldigvis ikke suttet der så lenge.. parkerte ræva bak skilta og hoppa fram når det var breisladd, fikk plass midt i svingen :D :D

2

at man på søndag marra iallefall, måtte kjøre ut på det jævla jorde nede ved veien.sier til vakta at jeg skal opp på området, duden peker meg ut på jordet..var jo ikke en jævla bil å se på veien..neida, bare kjøre på jordet i 50meter, så inn på veien igjen... :boxing

syntes synd på en stakkar i en kjempe lav blå golf som kom bak meg, han slet.. heldigvis er det litt traktor igjen etter senkinga av 244'n.. ikke mye men noe...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider