Gå til innhold

volvo folk til rudskogen 8-10juli?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1

det mest tragiske syns nå jeg var : på søndagen, masse folk inkl. meg slev hadde stabla oss til i breisladdvingen, BAK det gjerde som var satt opp.. men fikk man sitte der neida..dumt å gi beskjed med en gag!! :fuckme2: alternativt hadde jo vært å bytta om på rekkefølgen på breisladden, og extreme kjøringa..men er jo noe dritt ifrohold til de som regner med at den begynner da det står i programmet.. uansett, var mange andre enn meg som ble forbanna, hadde heldigvis ikke suttet der så lenge.. parkerte ræva bak skilta og hoppa fram når det var breisladd, fikk plass midt i svingen :D :D

må bare "forsvare" litt.. var selv vakt i svingen der, for det første sa speaker, (glenn rodny) at ingen skulle krysse banen. noe alle gjorde. så stelte alle seg forran sperringene, noe ingen skulle,, dere så jo hvor fort hafsengen kjørte, tenk om han hadde sklidd ut litt før. da hadde folka hvert fucked.. :/

var bare sikkerhet, lot jo folk sitte mye lengre ned enn hva som sjefene mente var "lov" da.. :P

men sladden var artig i år :pray

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo: Jeg var en av dem som kom "litt seint" til breislædden og plasserte meg opptil gjerdet der, (ikke innafor) -Vaktene kommer, og sier "Ja se å pell rævva innafor gjerdet" = Jævla enkelt når det er stapp fullt innafor fra før av, haha, jeg bare lo og så fløtta vi gjerdet en halv meter nedover, så fikk vi akkurat plass :D

-Skjønner hvorfor det er satt opp gjerde og hvorfor det ikke her lov å være i midt-feltet når folk kjører, men det er ikke så lett å fløtte på rævva når det er tjokka fullt med følk der fra før av. Dem skulle hatt tribuner oppfor det gjerdet som var satt opp fra der breisladden starter og ned hele stripa der. -Det hadde virkelig gjort seg!

-Ellers var det helt fint denne gangen, så ikke noe spess med slossing, -var mer enn nok med vakter uansett på partycampen så... Masse pene biler og kule/harry'e ting & tang å se på!! Så blant annet noen svensker som hadde kappa av taket på en volvo 700 eller 900. Med feite felger og anlegg, den var egentlig litt rå. + at jeg blir nødt til å legge ut bilde av den grommeste volvo 760'n jeg noen gang har sett. IMG_2273.jpg

IMG_2276.jpg

Detta er da en 760 med 850 femmer turbo med automat, stor alu-i/c, 19" felger og diverse...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo: Jeg var en av dem som kom "litt seint" til breislædden og plasserte meg opptil gjerdet der, (ikke innafor) -Vaktene kommer, og sier "Ja se å pell rævva innafor gjerdet" = Jævla enkelt når det er stapp fullt innafor fra før av, haha, jeg bare lo og så fløtta vi gjerdet en halv meter nedover, så fikk vi akkurat plass :D

-Skjønner hvorfor det er satt opp gjerde og hvorfor det ikke her lov å være i midt-feltet når folk kjører, men det er ikke så lett å fløtte på rævva når det er tjokka fullt med følk der fra før av. Dem skulle hatt tribuner oppfor det gjerdet som var satt opp fra der breisladden starter og ned hele stripa der. -Det hadde virkelig gjort seg!

-Ellers var det helt fint denne gangen, så ikke noe spess med slossing, -var mer enn nok med vakter uansett på partycampen så... Masse pene biler og kule/harry'e ting & tang å se på!! Så blant annet noen svensker som hadde kappa av taket på en volvo 700 eller 900. Med feite felger og anlegg, den var egentlig litt rå. + at jeg blir nødt til å legge ut bilde av den grommeste volvo 760'n jeg noen gang har sett. IMG_2273.jpg

IMG_2276.jpg

Detta er da en 760 med 850 femmer turbo med automat, stor alu-i/c, 19" felger og diverse...

Det er en ting med den bilen der jeg syntes er dårlig arbeid...

Hengslene til panseret er ikke lakkert; de har forskjellige farger som: Rød, sort og hvit grunning. Det syntes jeg er stygt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dfr jo takker for bildet :) artig og se

om en 240 skal se sånn ut kan jo diskuteres........

bilen er tilsalgs så løp og kjøp...

prøver og bruke bilen litt før jeg skal selge iallefall

Dro du rett etter slædden elle? tenkte jeg skulle ned å slå av en prat men fant aldri bilen din,...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han stod parkert på gocartbanen en stund etterpå, rett ved slaktern

var der han stod hele dagen det..var nede tidlig å sa hallo.....så bilen i slædden, men etter det så jeg den ingen steder...var nedom der hvor han hadde stått hele tida men nei...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. takk for det med vakter ;) godt kompliment.

altså det med svingen syntes jeg også var tragisk. jeg var nok sikkert en av de som ba deg pelle deg opp dessverre.

jeg spurte de som hadde med sikkerheten å gjøre om vi kunne la folk komme helt ned. også la jeg inn noen gode ord. men dessverre.. derfor lukka jeg øya og lot folk flytte den merke stroppen et stykke nedover. men hadde hvert plass til mye mer folk der da. men folk tørr jo ikke nærkontakt, folka står jo 1 meter ifra hverandre ;) hehe..

(satt helt på slutten av svingen)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer selvfølgelig, tar med masse hjul for å holde den fine aroman av gummilukt/røyk oppe :)

"960" Kommer vel også i fra Kongsberg nå med chippa T5R motor ny stor Turbo og ny lakk :wave

Den dere kjærra di stod jo bare i pit-lane hele tida. Så deg en eller to runder på torsdagen i 9 tida..Det er for dårlig! Noen som så bilen min på campen..? eller hørte den :) hehe

Synst den dere røde 242en som var i bilsport balte med pinglekjøring av en annen verden, han trenger en tyngre høyrefot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider