Gå til innhold

volvo folk til rudskogen 8-10juli?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var "helvetes-helga" over, etter en varm og svett helg på rudskogen...! :)

har ikke opplevd makan til varme på gud vet hvor lenge...! å ligge 6 mann i ei campingvogn i solsteken er ikke mye herlig for å si det sånn, men partycampen var ganske bra, bortsett fra at vi måtte "krangle" oss til en grei plass å stå med campingvogna, og etter litt klunder med forteltet så var det igang med å få veskeinnholdet i kroppen i ballanse...! :)

vi dro fram "utedassene" (2 stk 15" cervin vega) og fyrte løs med ravi og dj løv m/tsjeriau (cherio) for fulle mugger, og da tok det ikke lang tid før vi hadde besøk inne i forteltet av danseglader partyløver...! hehe...

litt senere, nærmere bestemt fredags kvelden, samla det seg plustelig mye folk rett ovenfor der vi lå, og vi hørte en bil som stod å jobba på turtalls-sperra...! etter en nærmere kikk var det en mørke grønn accord som stod å børna så gresset tok fyr, og da var det flere som fant ut att "å dette må jeg prøve også", og da var det røykskyer litt her og litt der...! filma forresten accorden fra den starta å børne og til den var ferdig, skal prøve å få lagt ut den filmen, samt litt sladding som ble filma på bana...

var ikke noe antydning til bråk eller slåssing der vi lå på campen, og jeg syns vaktene gjorde en bra jobb inne på campen, samt at vi fikk besøk av to hyggelig politi-betjenter som kom på besøk inne å forteltet vårt for å slå av en bilprat faktisk! :thumb

var noen av dere fra volvo-forumet inne i campingvogna/forteltet vårt? stod en peugot 605 og en mørkeblå 740 tic utafor vogna vår, en 630 dethleffs campingvogn?

var en del folk innom der, vi fikk også besøk av en volvo-frelst bergenser som kom på besøk, som j ikke husker navnet på sånn i farten, men vet ikke om han er inne på bilforumet her...

-Ja, var mange som lå på turtallsperra :) hehe. Morro at ikke vaktene var no' festbremsere :) -Den hvite bussen som det stod "rask reising" på, og som det var en gammel bmw uttafor, det var ikke helene rask sin det? :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja, var mange som lå på turtallsperra :) hehe. Morro at ikke vaktene var no' festbremsere :) -Den hvite bussen som det stod "rask reising" på, og som det var en gammel bmw uttafor, det var ikke helene rask sin det? :P

det der føler jeg som et direkte bra kompliment til MEG..

pga jeg var en av vaktene som stod å så på / tusla rundt der. hehe :) artig det der ja.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der føler jeg som et direkte bra kompliment til MEG..

pga jeg var en av vaktene som stod å så på / tusla rundt der. hehe :) artig det der ja.

-Ja er jo tross alt biltreff vi snakker om, så det må jo være lov å spole litt !!

-Ser for meg en vakt i refleksvest, som står noen meter fra og roper "Gi nå havre, få se litt blårøyk da!! " -Da hadde ledd meg i hjel, det hadde vært konge. -Jeg hadde værtfall ikke vært noen festbrems. -Hadde heller oppmuntra folk til å drifte litt / spole litt enn å si: "Nåååiii, tenk på sikkerheten blablabla..." hvis jeg hadde vært vakt. :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. egentlig så har jeg ikke skjønt hvorfor det er ulovlig å spole :P Lager jo bare litt lyd, oxo kommer det røyk :P -Mye å være redd for? :D

-Joa, skjønner jo lixom at det kan være litt farlig hvis man tar noen piruetter og masse (fulle) folk er rundt omkring... Men stillestående burning har jeg ikke noe i mot, ser ikke noe negativt i det annet enn hvis folk / biler skal forbi...

Jeg ser lixom ikke noe galt i å stå på en tom parkeringsplass å spole ut ett sett med dekk :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du sa.. så begynnte det å brenne i gresset.. klar over hvor fort helt opptørka jorde kan begynne å brenne? :) hehe

+ at hvis du så den sprintern som burna.. så hoppa den jo en meter framover hver gang han skulle prøve.. holdt på å hoppe på ei kjerring med bilen .. hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du sa.. så begynnte det å brenne i gresset.. klar over hvor fort helt opptørka jorde kan begynne å brenne? :) hehe

+ at hvis du så den sprintern som burna.. så hoppa den jo en meter framover hver gang han skulle prøve.. holdt på å hoppe på ei kjerring med bilen .. hehe

j filma den sprinter`n (eller var det en iveco?), som prøvde å burne, samtidig som han hadde en pressening bunnet fast bak på bilen... bilen gjorde bare noen lange bukst på hvert forsøk han prøvde å burne..! hehe...

artig var det ihvertfall! vi satt i campingvogna/forteltet og fikk med oss det hele der, og det krydde av folk der da dem drev på! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider