Gå til innhold

volvo folk til rudskogen 8-10juli?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ja litt merkelig det der..en kompis av meg har nettopp fått inn 50liter "imsdal" fra spania! hehe en halliter av det og to poser tyrkisk pepper..da snakker vi HOT'n sweet! hehe er det beste det går an å drikke! blir så å si ikke bakfull!(er faktiskt ikke hb heller;))

men må ikke glemme det, gatebil handler ikke om dram og festing, men :titties: ! okeida BILER! eller i mitt/vårt tilfelle; VOLVO!

bare "960" om kommer me s90? ellerneon som vet om flere? maxis eller evensen? gleder meg som en unge til "960"'s hvertfall! endelig få se med egne øyne skikkelig grombøsse! er jo ingenting sånnt å oppdrive i mitt område!:(

Jepp, så "960" på esso nå nettopp, bytta dumpventilen til dobbelstempel ++, fikk ikke snakket noe med han. Bilen går rett og slett "helt ok" :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drar i mårra, opeltreff og rusfritt! gidder ikke dra neste helg på fjortiss fyllefest!! drar ikke på gatebil før det er rusfritt!!

bil og alkohol har absolut ingenting og gjøre sammen!! men det er nå min mening..

er de for drita sendes de bare ut :P np np de som kjører i fylla stenges ute på livstid osv. nøkkla inndras til dagen etter. da de pent må forlate "åstedet"

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de for drita sendes de bare ut :P np np de som kjører i fylla stenges ute på livstid osv. nøkkla inndras til dagen etter. da de pent må forlate "åstedet"

ja jeg har sett dem bli kata ut før... NOT.. kjøre i fylla utestegt på livstid sier du? er ingen av dem som er der for og kjøre som drekker.. jeg har fått nok av rudskogen etter og ha sett folk sloss der og velte over biler og knuste flakser som ligger over alt.. det kommer ikke til og være noe bedre i år heller!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så "960" på esso nå nettopp, bytta dumpventilen til dobbelstempel ++, fikk ikke snakket noe med han. Bilen går rett og slett "helt ok" :P

spørs om det ikke hadde vært triks om maxis, 960, og evensen hadde gåt sammen med volvo og laget S90R som en ofisiell volvo modell! blr ikke det bestseger så vet ikke jeg!

motoralternativene; 2.5T, R6 Twinturbo, S60R motor.. hadde vært nyyyyydelig!!

(oi nå begynner jeg med O.T i min egen tråd og her!)

uansett, ser godt ut at de kommer volvo-folk! men syns ikke det var så mange som tenkte seg på banen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om det ikke hadde vært triks om maxis, 960, og evensen hadde gåt sammen med volvo og laget S90R som en ofisiell volvo modell! blr ikke det bestseger så vet ikke jeg!

motoralternativene; 2.5T, R6 Twinturbo, S60R motor.. hadde vært nyyyyydelig!!

(oi nå begynner jeg med O.T i min egen tråd og her!)

uansett, ser godt ut at de kommer volvo-folk! men syns ikke det var så mange som tenkte seg på banen:(

-Nei, DreRacing har jo vært uheldig og har taket, sundin bygger vel på bilen sin...? Vet ikke om så veldig mange som skal kjøre på dette treffet gitt..., men håper det blir en del volvo!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har sett dem bli kata ut før... NOT.. kjøre i fylla utestegt på livstid sier du? er ingen av dem som er der for og kjøre som drekker.. jeg har fått nok av rudskogen etter og ha sett folk sloss der og velte over biler og knuste flakser som ligger over alt.. det kommer ikke til og være noe bedre i år heller!

det var ihvertfall bra på våler (veit det er dobbelt så ille på rudskogen) men på våler var det ikke stort med bråk.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ihvertfall bra på våler (veit det er dobbelt så ille på rudskogen) men på våler var det ikke stort med bråk.

våler og rudskogen er som to forskjellige verdner og da...

var nydelig på rudskogen i dag hvertfall! ca 30 biler som kjørte på banen, så det sier seg selv at det blir mye kjøring på dem som er intresert i det!fikk testa bilen min og på banen, men det er litt trist med slitent understell, gleder meg til og få litt bedre rå og få oppgradert litt i understell og motor! så kan man begynne og ha det litt morro på banen også!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. noe bilder av "960" det er snakk om her da??

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider