Gå til innhold

volvo folk til rudskogen 8-10juli?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den dere kjærra di stod jo bare i pit-lane hele tida. Så deg en eller to runder på torsdagen i 9 tida..Det er for dårlig! Noen som så bilen min på campen..? eller hørte den :) hehe

Synst den dere røde 242en som var i bilsport balte med pinglekjøring av en annen verden, han trenger en tyngre høyrefot!

-Ja, jeg så heller ikke noe kjøring fra cosnorge. Den 244'en stod stille det meste av tiden! -Dårlig gjort :(

-Var litt morro å drifte med den sorte rullemalte opel omega'n som jeg kom til rudskogen med på campen... Fikk alt for mye korn i hjulbuene bak og under :P Fikk også en del oppmerksomhet, hehe :)

960: Stakk rett etter breisladden jeg, så fikk ikke filma/sett noe av kjøringa gitt.. Kjørte du på banen med 960'n eller?

-Kikka på bremsinga di, åssen gikk det? -Fikk du noen fine resultater?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen halv bra bilder, og filmer.. er filma med fotaapparat, så er dårlig kvalitet..er litt stripe kjøring + to runder hafsengen i vill sladd...

filmene er i quicktime format...

bilder lørdag : http://home.halden.net/ka/gatebil_rudskogen05/lordag/

bilder søndag : http://home.halden.net/ka/gatebil_rudskogen05/sondag/

film : http://home.halden.net/kenneth/film%20rudskogen05/

Picture%20079.jpg

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja, jeg så heller ikke noe kjøring fra cosnorge. Den 244'en stod stille det meste av tiden! -Dårlig gjort :(

-Var litt morro å drifte med den sorte rullemalte opel omega'n som jeg kom til rudskogen med på campen... Fikk alt for mye korn i hjulbuene bak og under :P Fikk også en del oppmerksomhet, hehe :)

960: Stakk rett etter breisladden jeg, så fikk ikke filma/sett noe av kjøringa gitt.. Kjørte du på banen med 960'n eller?

-Kikka på bremsinga di, åssen gikk det? -Fikk du noen fine resultater?

Fikk kjørt litt ja. Satte på helt nye dekker og dro piruetter til det ikke var igjen mer:) (Fikk dratt rett i murveggen en tur også.. well )

Bremsa 276,4 hk og 365,6 Nm på 1 bar. (på hjula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt!, så dere dreiv å justerte bensintrykk eller hva det var :P -Er ikke så værst da.. :) Du spant vel ikke runder med dem superstar felgene dine vel? :P hehe

Håper ikke det skjedde noe med bilen når du dro i murveggen :/ eller blei det havari :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt!, så dere dreiv å justerte bensintrykk eller hva det var :P -Er ikke så værst da.. :) Du spant vel ikke runder med dem superstar felgene dine vel? :P hehe

Håper ikke det skjedde noe med bilen når du dro i murveggen :/ eller blei det havari :P

Kjørte først litt med superstar hjula, men satte på noen andre etterhvert.

Compomotive med slicks foran og penta bak..

Skjedde litt, smalt ganske bra så bilen ble litt kortere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte først litt med superstar hjula, men satte på noen andre etterhvert.

Compomotive med slicks foran og penta bak..

Skjedde litt, smalt ganske bra så bilen ble litt kortere:)

Hahaha :D -Så du mener superstar felgene er fine driftefelger :D

Lurer på haltech innsprut med cosworth-dyser, smidde mahle stempler og litt småsnacks til min ettervært jeg ass. -Men først: Skilter.

-Har du fått på skiltene igjen forresten? Han derre ove hegnar (eller hva han pjokken heter) skulle jo vært hengt!!!!

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var "helvetes-helga" over, etter en varm og svett helg på rudskogen...! :)

har ikke opplevd makan til varme på gud vet hvor lenge...! å ligge 6 mann i ei campingvogn i solsteken er ikke mye herlig for å si det sånn, men partycampen var ganske bra, bortsett fra at vi måtte "krangle" oss til en grei plass å stå med campingvogna, og etter litt klunder med forteltet så var det igang med å få veskeinnholdet i kroppen i ballanse...! :)

vi dro fram "utedassene" (2 stk 15" cervin vega) og fyrte løs med ravi og dj løv m/tsjeriau (cherio) for fulle mugger, og da tok det ikke lang tid før vi hadde besøk inne i forteltet av danseglader partyløver...! hehe...

litt senere, nærmere bestemt fredags kvelden, samla det seg plustelig mye folk rett ovenfor der vi lå, og vi hørte en bil som stod å jobba på turtalls-sperra...! etter en nærmere kikk var det en mørke grønn accord som stod å børna så gresset tok fyr, og da var det flere som fant ut att "å dette må jeg prøve også", og da var det røykskyer litt her og litt der...! filma forresten accorden fra den starta å børne og til den var ferdig, skal prøve å få lagt ut den filmen, samt litt sladding som ble filma på bana...

var ikke noe antydning til bråk eller slåssing der vi lå på campen, og jeg syns vaktene gjorde en bra jobb inne på campen, samt at vi fikk besøk av to hyggelig politi-betjenter som kom på besøk inne å forteltet vårt for å slå av en bilprat faktisk! :thumb

var noen av dere fra volvo-forumet inne i campingvogna/forteltet vårt? stod en peugot 605 og en mørkeblå 740 tic utafor vogna vår, en 630 dethleffs campingvogn?

var en del folk innom der, vi fikk også besøk av en volvo-frelst bergenser som kom på besøk, som j ikke husker navnet på sånn i farten, men vet ikke om han er inne på bilforumet her...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har bilder eller film av 960'n min fra helga?

Fikk straffa den skikkelig på søndag..

Kan det stemme at du hadde prøveskilter på den på søndag eller? Tror jeg møtte der rett vd ruskogen på vei mot sarpsborg.

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dere kjærra di stod jo bare i pit-lane hele tida. Så deg en eller to runder på torsdagen i 9 tida..Det er for dårlig! Noen som så bilen min på campen..? eller hørte den :) hehe

Synst den dere røde 242en som var i bilsport balte med pinglekjøring av en annen verden, han trenger en tyngre høyrefot!

Manglet komp på den ene sylinder'n etter tre runder på tversj Devil

Derfor stod bilen der den gjorde, kommer sterkere tilbake :)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider