awt Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Fant ingen tråder om dette emnet, så hvis det finnes ikke skyt meg. :) Vet ikke om så mange vet det, men den første episoden av Pimp My Ride UK ble nettopp vist på MTV i England. Bilen/objektet/offeret var en Morris Minor som etter min smak ble ganske tøff. Synes hele programmet var litt for wannabe Pimp My Ride i USA, passer ikke helt inn med gangster-stil i England, men de skal vel kanskje ha det mest mulig likt. Syns også de tok noen unøvendige snarveier, som "18" felger passet ikke, så vi brukte 17" istedet". Ellers var det meste de gjorde allerede brukt opp av gjengen i USA. Håper vi får se biler som er mer normale her hjemme i dette programmet, gøyere å se hva de kan gjøre med biler som er hverdagsslitere her. Neste uke skal en Golf 2 i ilden. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hehe.. Det minnte av og til som en parodi hele greia.. men bilen ble tøff den! Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 England er jo kjent for sine SYKE modder av biler, rett og slett ufyselige modder og noen fine. Hvis du ser på bladet MAX så ser du en hel masse skrot og rot for ikke å nevne redline. f.eks. Civic med 2stk LCD-skjermer istedenfor baklykter eller hva med Vectra B som ser ut som et monster ? Får man se hvordan de får det til montru :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Er det no de skal ha så er det modding av småbiler, som Renault f.eks. Husker ikke helt modellen, men da jeg var i Windsor i England så jeg en haug av bredda og styla franske skrot. Har sett episoden nå. Host'en er helt lattis. Må være parodi på X 2 Da Ziiiibit! Bilen blei bra syns nå jeg. Uvanlig å se en Pimp med senk :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 går serien på dn vanlige Mtv?? kl ? dag?? hørtes kult ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Fant torrent i stad. *Laste ned og glede seg* Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 det mest patetiske er jo ikke programmlederen.. (han er latterlig) men hvem senker og setter 17" bling bling felger på en MORRIS MINOR!! finnes ffs grenser Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 det mest patetiske er jo ikke programmlederen.. (han er latterlig) men hvem senker og setter 17" bling bling felger på en MORRIS MINOR!!finnes ffs grenser Den så da noooe bedre ut enn den gjorde opprinnelige? Dvs. da han kameraten leverte inn bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Programlederen kunne godt vært seg selv istedetfor å lære seg alle bevegelsene og strofene til Xzibit. Syns ellers programmet var bedre enn PMR USA, fordi de ikke la inn sånne teite ting som skjerm under bilen, fontene i baksetet etc. Ble imponert over hvor bra de fiksa interiøret. En ting jeg lurer på, er hvor mye rust de lakker over i pimp my ride. Virker ikke som om de jobber så alt for nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 går vel et år, så begynner div. lcd skjermer og falle ned :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 tenk hvor genialt det hadde vært med ali G som programleder! Da snakker vi kongeprogram... :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 bilen ble jo utrolig tøff da, det skal de ha for selv om showet var en ren kopi av orginalen.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er det noen som har en link på kor jeg kan få sett episoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Da har jeg sett episode 2. Der fikset de en golf 2. jeg ville så absolutt stylet en golf 2er på en HELT annen måte enn det de gjorde. Jeg kan gi noen stikkord på hvordan de gjorde det: Lambo-doors, 18" bling felger, litt venyl og 15" skjerm i bagasjerommet. Men til tross for alt dette kan jeg si at bilen ikke ble SÅ gale. Hadde det ikke vært for et gjennomført resultat så hadde jeg trodd hele serien var en parodi. Det var jo en som nevnte at Ali G burde vært programmleder. Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg satt og tenkte på det at han var programleder når jeg så denne episoden. Og jeg ble bare mer og mer enig i at det hadde vært genialt. Om jeg ikke så feil så var det en Ford Granada stasjonsvogn som blir neste offer. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Han programlederen, hvor har dem funnet han? Var en som nevnte skada, synes det var et bra dekkende ord. Über lattis. Men golfen ble jo ikke så gal da. Litt morro å se biler som vi er vant til å se på våre veier bli pimpet, ikke bare licon og mustanger osv. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg