Gå til innhold

Pimp My Ride UK

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråder om dette emnet, så hvis det finnes ikke skyt meg. :)

Vet ikke om så mange vet det, men den første episoden av Pimp My Ride UK ble nettopp vist på MTV i England. Bilen/objektet/offeret var en Morris Minor som etter min smak ble ganske tøff.

Synes hele programmet var litt for wannabe Pimp My Ride i USA, passer ikke helt inn med gangster-stil i England, men de skal vel kanskje ha det mest mulig likt. Syns også de tok noen unøvendige snarveier, som "18" felger passet ikke, så vi brukte 17" istedet". Ellers var det meste de gjorde allerede brukt opp av gjengen i USA.

Håper vi får se biler som er mer normale her hjemme i dette programmet, gøyere å se hva de kan gjøre med biler som er hverdagsslitere her. Neste uke skal en Golf 2 i ilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

England er jo kjent for sine SYKE modder av biler, rett og slett ufyselige modder og noen fine. Hvis du ser på bladet MAX så ser du en hel masse skrot og rot for ikke å nevne redline.

f.eks.

Civic med 2stk LCD-skjermer istedenfor baklykter

eller hva med Vectra B som ser ut som et monster ?

Får man se hvordan de får det til montru :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det no de skal ha så er det modding av småbiler, som Renault f.eks. Husker ikke helt modellen, men da jeg var i Windsor i England så jeg en haug av bredda og styla franske skrot.

Har sett episoden nå. Host'en er helt lattis. Må være parodi på X 2 Da Ziiiibit!

Bilen blei bra syns nå jeg. Uvanlig å se en Pimp med senk :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederen kunne godt vært seg selv istedetfor å lære seg alle bevegelsene og strofene til Xzibit.

Syns ellers programmet var bedre enn PMR USA, fordi de ikke la inn sånne teite ting som skjerm under bilen, fontene i baksetet etc. Ble imponert over hvor bra de fiksa interiøret.

En ting jeg lurer på, er hvor mye rust de lakker over i pimp my ride. Virker ikke som om de jobber så alt for nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett episode 2. Der fikset de en golf 2. jeg ville så absolutt stylet en golf 2er på en HELT annen måte enn det de gjorde. Jeg kan gi noen stikkord på hvordan de gjorde det: Lambo-doors, 18" bling felger, litt venyl og 15" skjerm i bagasjerommet.

Men til tross for alt dette kan jeg si at bilen ikke ble SÅ gale. Hadde det ikke vært for et gjennomført resultat så hadde jeg trodd hele serien var en parodi. Det var jo en som nevnte at Ali G burde vært programmleder. Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg satt og tenkte på det at han var programleder når jeg så denne episoden. Og jeg ble bare mer og mer enig i at det hadde vært genialt. Om jeg ikke så feil så var det en Ford Granada stasjonsvogn som blir neste offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han programlederen, hvor har dem funnet han? Var en som nevnte skada, synes det var et bra dekkende ord. Über lattis.

Men golfen ble jo ikke så gal da. Litt morro å se biler som vi er vant til å se på våre veier bli pimpet, ikke bare licon og mustanger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider