Dr_S Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Noen som vet om norske butikker på nettet som forhandler slike? Tror GS har den vanlige typen, men trenger til sideblinkerne også... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 en boks med spray til 30 kroner løser det problemet :rolleyes: Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Heh, jeg går ikke for jallaløsninger....Men er lysten på og bytte ut de blå diadem pærene mine Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Heh, jeg går ikke for jallaløsninger....Men er lysten på og bytte ut de blå diadem pærene mine Værste jeg vet er de teite Diadem-pærene!... Det lyser jo blått og oransje inni lykta.. Altså.. Motorteknikk eller schmeidmann eller hva det heter i skien har de forran og bak.. jeg kjøpte der.. var et ukjent merke.. sett med 2 og 2.. dette er ikke no heeeeelt blanke pærer.. men De demper oransje fargen en del!.. og er mye penere enn diadem pærene.. Meeen.. jeg syns på en måte de er litt for oransje de også :/ Hvis samme pærer passer e36 og e46.. og du er interessert så kan vi jo ta en sammlet bestilling med "invisibulbs" fra Bimman.com ? :) Der har de for sideblinkers også.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Vet om den siden, ja. De foran passer jo overens, men de på siden er ikke like tror jeg. Koster 15£ paret på http://www.bmtown.com da. For både de foran og de til skjermene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg