Earthquake Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Det att dere slenger dritt om andre butikker her inne viser jo hvor "seriøse" dere er... Er hvertfall noen her som ikke burde åpne kjeften så mye:D La oss prøve å holde dette forumet rent for slik drittkasting, skal det slenges dritt, gjør det til nidaroo/tricket:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg sender en mail og forteller om disse notisene så får de ta seg av det. Not good for business dette her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg sender en mail og forteller om disse notisene så får de ta seg av det.Not good for business dette her... Bra vi er enig der Morel:D Fortsatt god sommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Nå er vel ikke 400dB fysisk mulig ved normalt atmosfærisk trykk i luft heller, så da er det jo litt verre :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL_Power Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hahahaha *ligger å flirer på gulvet*:hammer. Går det ann å skrive noe sånnt?? 400db?? hehe. Tror jeg dør... Siter 2x12" gt4 i ei bassworks kasse 1 JBL Power 6,5 komponentsett i front 1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak :pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 400db??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....og p.s hahaha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Bra vi er enig der Morel:D Fortsatt god sommer:) Takk og lige så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 "Liker egentlig ikke sony, siden jeg er sponset av pioneer med bilden min, men denna var IMPONERENDE." http://web2.won.no/~lyn10078/product_reviews_info.php?products_id=120&reviews_id=9 Sponset av pioneer faktisk .. sponset med hva lurer jeg på... hvis han må holde seg for øra av denna sony saken mener jeg hehe kan ikke være trykkvandt han karen lol Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Sikkert morsomt å sponse personer med sann expertise! :p Men vi har vel kanskje funnet ut hva Nidaroo egentlig heter nå.. så det er Nidaroo/nicolai hardar som har skrevet den anbefalingen?? haha!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Sikkert morsomt å sponse personer med sann expertise! :p Men vi har vel kanskje funnet ut hva Nidaroo egentlig heter nå.. så si meg hva jeg heter da Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det att dere slenger dritt om andre butikker her inne viser jo hvor "seriøse" dere er... Er hvertfall noen her som ikke burde åpne kjeften så mye:D La oss prøve å holde dette forumet rent for slik drittkasting, skal det slenges dritt, gjør det til nidaroo/tricket:D må ikke begynne å slenge dritt du å da... :fuckme2: Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Er det ikke egentlig på tide å gå videre? Alla slutte å slenge dritt til hverandre Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Sponset av pioneer faktisk .. sponset med hva lurer jeg på... En gratis sikring?? :bump: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 RIMELIG sikker på at det er kødd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 så si meg hva jeg heter da Er du en ny Nidaroo?? Som i forslaget over her. "Nicolai Harjar" inteligens nivået var hvertfall på samme *____* nivå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg