Zetec Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 He He... 8 elementer og 5 mono? hvordan har han koblet? Er vel fortsatt scott owen som er målt til det høyeste noen sinne? Jepp, han har vel klart 179dB på det meste bompibomp sier jeg :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 En gratis sikring?? :bump: enten det eller så er hans ide om spons ett gratis klistremerke i frontruta ! yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 enten det eller så er hans ide om spons ett gratis klistremerke i frontruta ! yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude hehe, jau, er nok ikke så mange som er sponset av pioneer i norge nei :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 hehe, jau, er nok ikke så mange som er sponset av pioneer i norge nei :D jeg hadde feit avtale med dem ifjor.... hadde klistremerke OG gratis T-shirt :D Gjett om alle missunna meg da ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg hadde feit avtale med dem ifjor.... hadde klistremerke OG gratis T-shirt :DGjett om alle missunna meg da ;) Trenger ikke være sponset for det! :bump Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg hadde feit avtale med dem ifjor.... hadde klistremerke OG gratis T-shirt :DGjett om alle missunna meg da ;) woho :D spillte du høyt da eller? ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 woho :D spillte du høyt da eller? ;) tror jeg var litt over 1000db... men siden spl koblinga sleit med sq innstillingen :( db måleranlegget kutta og trykket ble ikke offisiellt... de pioneer 19000w 6.5" erne mine var helt ville... tror de hadde en slaglengde på nesten 0.3mm og det er jo rimelig villt da ... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 tror jeg var litt over 1000db... men siden spl koblinga sleit med sq innstillingen :( db måleranlegget kutta og trykket ble ikke offisiellt... de pioneer 19000w 6.5" erne mine var helt ville... tror de hadde en slaglengde på nesten 0.3mm og det er jo rimelig villt da ... SINNSYKT RÅTT yodude :disco Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 SINNSYKT RÅTT yodude :disco Ja :D vi måtte fylle dører og vegger med loddetinn for å få den til å holde isammen... Tror vi knuste noen ruter i ett bygg ved siden av og... åsså hadde vi med enplakat som det sto hold sikkerhets avstand på minimum 25cm... det var purken som sa vi måtte ha det da.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ja :D vi måtte fylle dører og vegger med loddetinn for å få den til å holde isammen... Tror vi knuste noen ruter i ett bygg ved siden av og... åsså hadde vi med enplakat som det sto hold sikkerhets avstand på minimum 25cm... det var purken som sa vi måtte ha det da.. lol :roll: lol :roll: lol :roll: hehehe....loddetinn! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jepp, han har vel klart 179dB på det meste bompibomp sier jeg :D Nei, er ikke Scott Owens som har WR lengre.... Team Loud i Finland har den... Scott hadde WR i en uke.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Et lite søk på "sound pressure level" på Wikipedia fastslår følgende: "Shock waves and sonic booms cause levels of about 200 dB at 330 m. Sound levels of around 200 dB can cause death to humans and are generated near bomb explosions (e.g. 23 kg of TNT detonated 3 m away). The space shuttle generates levels of around 215 dB (or an A-weighted level of about 175 dB at a distance of 17 m). Even louder are nuclear bombs, earthquakes, tornadoes, hurricanes and volcanoes." Da kan man jo tenke seg selv hva slags krefter som skal i sving for å produsere 400db (!!!) når effekten må dobles for å øke lydtrykket usle 3db... Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nei, er ikke Scott Owens som har WR lengre.... Team Loud i Finland har den...Scott hadde WR i en uke.... Hva er Wr på nå da? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hva er Wr på nå da? 177,8dB? eller rundt der, Team Loud Finland Pioneer ligger ikke så gæli ann da ;) han har jo ett par 1.plasser http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=34610 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 177,8dB er VILT da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg