Gå til innhold

Hva kan man forvente av utseende på nye felger?

Ranger emnet

ehrnst

Anbefalte innlegg

Fikk nå en leveranse på døra fra Eiker motorshop (eiker.com), dette inneholdt 4 felger av typen eiker E2, ikke den dyreste felgen, men heller en i prisklasse 1000,- stk. Alikevel forventer jeg å få felger jeg kan speile meg i, uten lakkskader/hakk i lakken, felgen skal da også være glatt å ta på, ikke ru?

Ringte eiker og de ga meg 2 valg, ta bilde av felgene og de skulle gi meg kompansasjon for skadene. Eller jeg kunne sende dem i retur å de skulle reparere dem for meg.

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..... du har mer valg enn som så. Ved kjøp på postordre har du helt andre rettigheter enn ved kjøp i butikk.

Du har 30 dagers full returrett. Du kan sende dem tilbake og kreve pengene igjen etter norsk lov. Frakten må du dessverre stå for selv.

Jeg hadde ikke godtatt skjønnhetsfeil på nye felger. Da kunne jeg like gjerne kjøpt dem brukt av en kar på plata :P Men valget er jo ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette funker helt greit altså? GOOD

forresten felga blei pene og glatte med autosol og polish, men har fortsatt noen riper.

Hadde LETT bedt om erstatning for det der ass....

Uansett om jeg bruker 500 kroner eller 5000 på noe forventer jeg at det er i orden når jeg får det i hånda ass.. Også her, selv om det er "billigvare" liksom.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forresten feil innpress på felgene, bestilte 35, men fikk 20 for det var det de mente den bilen skulle ha (e30) noen som er sikre på hvilken som er riktig?

det står jo også 35 på org. hjula

Hvor stor er felgene og hvor brede?

35 i inpress med 17 tom krever at felgen ikke er bredere enn 7 tom. Ellers tar det borti fjærbeinet. Jeg vil på E30 alltid velge felger med lavere innpress, penere og så slipper man spacere. 20 til 25 er perfekt innpress på E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er felgene og hvor brede?

35 i inpress med 17 tom krever at felgen ikke er bredere enn 7 tom. Ellers tar det borti fjærbeinet. Jeg vil på E30 alltid velge felger med lavere innpress, penere og så slipper man spacere. 20 til 25 er perfekt innpress på E30.

felgene er 7.5"

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider