Gå til innhold

rs2 fanger

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Originally posted by kpkp

da måtte det vært en spessiell fanger da som ikke var tilpassa til bilen. for det er ikke normalt. ingen j kjenner som har hatt noen jobb me en rs fanger. den er jo tilpassa til din type bil da...pakfeifer er en drittmerke som j har hørt at man må det med...

Den fangeren er fra en orginal Audi Rs2 som er kappet inn og tilpasset polo`en..

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by esone

men hvis man bestiller en rs2 fanger som er til polo,så vil vel den passe og være laget til en polo?

De selger vel ikke rs2 fangere som er beregnet til en audi til poloer?

Det er jo helt fjernt hvis det er tilfelle!

RS2 fangeren kommer jo opprinnelig fra Audi RS2.

Det er laget mange kopier av denne som passer til mange forskjellige biler. Golf, Passat, Audi'er, Poloer osv osv..

Den som er på Blueboy poloen er en orginal RS2 fanger, som egentlig passer på en Audi RS2, men blei tilpasset så den passet på en Polo 6N, det var visst mye arbeid, men det ser bra ut nå :)

Grunnen kan vel kanskje være at det ikke fantes RS2-look fanger til Polo på den tiden? Og for å skille seg litt ut med en sånn fanger måtte man ta til fatt med orginalfangern?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RS fanger fra dietrich jeg som er til salgs, ikke brukt, men venter på å bli brukt. Si ifra hvis du er interressert i å se den. Ikke langt mellom fredrikstad og sarpsborg vet du

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. dumt at du ikke var tidligere med å svare, for jeg trodde ingen hadde, så jeg bestillte en igår fra stylingservice.. men hadde jeg visst det, så hadde jeg aldri bestilt :(

men du har vel ingen skjørter å selge vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. dumt at du ikke var tidligere med å svare, for jeg trodde ingen hadde, så jeg bestillte en igår fra stylingservice.. men hadde jeg visst det, så hadde jeg aldri bestilt :(

men du har vel ingen skjørter å selge vel?

Stylingservice er sikkert ikke så kjapp å sende at du ikke kan avbestille fra dem og heller bestille sideskjørt derfra også kjøpe fangern hans?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke det. har allered forhåndsbetalt halve summen, og jeg vill ikke få tilbake alt dersom jeg avbestiller. så da er jeg liksom like langt!

Om du bytter fangeren i sideskjørt og bruker det du har forhåndsbetalt på fangern til å betale sideskjørtene så er det vel ikke noe problem?

Du handler jo fortsatt fra samme sjappe osv? Dem taper vel ikke noe på det? Litt service må folk klare å yte

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider